Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 ja det synes jeg dere skal gjøre! fantastisk side, men dere er mer fantastiske! har fått mange gode råd og mye hjelp her! har selv prøvd å gi noen råd der jg selv har litt erfaring! kjempe bra dere stå på!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 He he første jeg tenker er "Er det sarkastisk?" siden du er anonym mener jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå