nicknavn Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 Det er fredagkveld og sitter her uten å "føle" noe annet enn likegyldighet, prater ikke uten å blir pratet til. Har ingen intresse av hva som går på tv, spiser ikke noe digg, drikker ikke noe. Har en super mann, men i dag kunne han for min del vært ute av huset. Har en god jobb som jeg trives i og med ok lønn, men i dag "driter" jeg i den. Føler liksom ingenting, ikke glede, ikke lei meg, ikke trist, kun likegyldighet. Vet at det blir bedre i morgen, da er jeg over den værste PMS perioden, om det kan kalles for PMS, siden jeg ikke har noen "følelser" Noen flere med "rare" følelser under en mens periode?
katlinka Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Åjada, det kjennes ut som om hele verden skal rase sammen i PMS-perioden.. er ordentlig kjipt.. går over etter et par dager da men... kjenner meg meget godt igjen ja.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 Oh yes!! Ikek nå da, men generelt i pmstider. Eller - er jeg egentlig likegyldig? Jeg er i alle fall helt sikker på at jeg må skilles eller burde sperres inne på psyk de dagene det står på som verst. Alle er teite og jeg har konstant dårlig samvittighet og er sinna. Grufullt!! Men har i alle fall innsett at det er hormonelt og ikke bare jeg som tilter helt ;o) Like fullt overraskende og fælt hver gang...
nicknavn Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. oktober 2007 Heldigvis er det ikke slik hver gang, men vet ikke hva jeg syns er værst, bli sinna som en furie uten grunn, eller ikke føle noe som helst. ÅÅÅ, godt det er snart over for denne gang, håper dt blir lenge til neste gang. Kan ikke skjønne hvordan de som har det hver mnd klarer seg?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 Ikke jeg heller, selv om jeg føler jeg har det hver gang (noen ganger heldigivis ikke like heavy, hehe). Men det går brått over og da funker glemselen godt og det er jeg innmari glad for!
Gjest Renate&nydelige Christina Skrevet 19. oktober 2007 #6 Skrevet 19. oktober 2007 Jepp, jeg blir blir også slik under pms..men et smil fra min nydelige datter så er jeg i godt humør igjen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå