Gå til innhold

Fy faen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke fortjent at Linnea skal gå videre.

Fjortisene seiret igjen.

Skrevet

Helt enig!!!!! Enda godt at Åste kom med videre da...

Skrevet

hahahaha..jeg ler meg ihjel.. :) hun er kjempeflink men trokke det blir så bra når hun må synge noe annet en rolige nora jones ballader. Hehe.

Skrevet

hva i helvette feiler det norge ??

er alle tonedøve ???????????????????????????????

Skrevet

Fy f***e!!! Det ekke muli' at ikke Anne-Sophie gikk videre!!!

Skrevet

jeg syns linnea er flink jeg da..

ikke en helt vanlig stemme, menn vakker for det.. litt jazz aktig!

behagelig å høre på.

men hadde trodd anne sophie gikk videre faktisk.

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Er det noen jeg ville kjøpt platen til, så hadde det vært Linnea...Tenk når den stemmen modnes!...Det særpreget hun har i stemmen, er så utrolig behagelig og fint å høre på...Kanskje ikke teknisk best sanger i kveld...men definitivt den vakreste stemmen....Det var det folk stemte på....

Skrevet

Siterer deg:

"Bare tenk hvor flink hun vil være når hun får kontroll!!"

Nettopp! Tenk så flink hun vil være når hun får kontroll! Men det har hun ikke nå. Og dette er en sangkonkurranse.

Ja hun er bare 16 år, ja hun har en særegen stemme. Men hun er for ung, for hun kan ikke kontrollere stemmen sin. Derfor burde hun ikke gått videre.

Anne-Sophie er bare 17 år, og har så til de grader bedre stemmekontroll enn Linnea.

Skrevet

Anne Sophie er flink å synge, men det er jo så kjeeeeeeeedelig. Ser ikke akkurat for meg at hun vil hoste opp en spennende plate...

Skrevet

Hun sang direkte surt! jeg kan absolutt ikke synge så jeg er ekspert på sure toner hehehe :) Anne Sofie skulle ha gått videre...

Skrevet

Hmm..takk for det, tror jeg, hehe;)

Jeg er enig i at hun ikke har en veldig spesiell stemme, og der er Linnea spesiell. Men jeg syns hun gjorde det dårlig både i dag og forrige gang, og fortjente ikke å gå videre.

Skrevet

Tusen takk:-)

Spennende er bra! :-D

Skrevet

Syns hun virket veldig nervøs og skalv en del i stemmen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...