Gå til innhold

Er dette egentlig noe å satse på?? :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle ut en tur tidligere i dag, sa jeg KANSKJE skulle møte ei venninne. Jeg må alltid bruke unnskyldning hvis jeg skal ut ellers kommer jeg meg ikke ut.

Iallefall så er ikke mobilen min helt stabil så den slår seg ofte av.

Merket dette etter et par timer. Ringte da hjem og spurt om han hadde ringt, ja det hadde han. Han hadde til og med ringt min venninne 45 min etter at jeg dro. Hun hadde blitt livredd for at det hadde skjedd noe så han skremte henne for ingeting.

Da jeg kommer hjem er han skikkelig sur og freser bare til meg hvis jeg snakker til han.

Han tåler heller ikke at jeg blir invitert ut på byen av venner. Tør nesten ikke spørre han hvis jeg blir invitert ut.

Jeg er mamma 24/7 og er skjelden uten barn.

Merker at dette begynner å tære nå, men han skjønner ikke at jeg har behov for å være litt sammen med venner eller alene litt.

Huff, ble veldig rotete dette, men måtte bare få det ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har pm...

Går han ut da?

Syns sånne ting skal "deles likt".

Skrevet

Han går ikke ut for han vil ikke det. Er bare og besøker noen kompiser av og til.

Men selv om ikke han går ut så føler jeg behov for den "vennetingen".

Har allerede sagt til han at jeg ikke aksepterer det men det virker ikke som har bryr seg noe særlig om det.

Skrevet

Da syns jeg du bør sette foten ned og si klart og tydelig i fra at sånne ting MÅ du få lov til, for ellers klarer du ikke å fungere i forholdet.

Skrevet

Jeg er utrolig glad i gubben min, og er vel egentlig en stuesliter sammen med ham mesteparten av tiden - men hadde jeg ikke følt friheten til å gå ut (enten UT ut, eller bare på besøk til venninner eller på shopping) innimellom når jeg følte jeg trengte det hadde jeg seriøst blitt gal eller deprimert. Så og si ALLE har behov for litt alenetid, evt alenetid sammen med noen andre enn den man vanligvis er sammen med. Er han så sykelig sjalu hadde ikek jeg holdt ut hvis ikke man klarte å jobbe seg forbi sjalusien på et vis, feks rådgivning...

Skrevet

Synes han hadde god grunn til å bli sur jeg da! Hvis jeg forsto det riktig så løy du om at du kanskje skulle møte en venninne? Synes det er utrolig dumt å lyve sånn...

At han ikke liker a du drar ut på byen uten han kan jeg også på en måte forstå, liker dårlig at kjæresten min er på byen uten meg selv. Men det er fordi jeg blir så utrolig sjalu og vet at han er veldig flørtete (uten å mene noe med det)

Kanskje dere burde snakke om dette? spør han om han ikke klarer å stole på deg eller prøv å finne ut av hva man kan gjøre med sjalusien hans (regner med at det er derfor han ikke vil at du skal dra ut)

Vi trenger alle tid til å være litt alene sammen med venner e.l. :)

Skrevet

når jeg blir redd blir jeg sinna..

spes hvis jeg ikke får tak i sambo når vi har avtaler og han ikke kommer.

tenker det værste alltid veit ikke hvorfor..

var en gang når jeg gikk gravid at han skulle hente meg på jobb for jeg sleit å gå pga bekkenløsning.

jeg venta i 3 kvarter og han kom ikke... ringte jobb, mob, mamma ALT! fikk ikke tak i han.. jeg begynte å bli hysterisk.

1.5 time etterpå ringte han og beklaga seg! jeg var så sinna at jeg holdt på å sprekke, gikk der livredd! han var ganske forsiktig den dagen..

ang det med festing/alenetid må dere komme til en enighet, er ikke alltid lett ¨å forstå andres behov.

lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...