tullerusk Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 sover lengre enn til 0600? Legger seg da mellom 20 og 21. Er fryktelig tidlig da:/ Noen tips???
Mockanin Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Forvente og forvente. Tja, man har jo ulikt behov for søvn. Noen trenger ikke så mye søvn og er oppe tidlig om morran, mens andre sover til langt på dag. 12 åringen min har aldri hatt det helt store behovet for søvn og har alltid holdt det gående til langt på kveld selv om han har lagt seg til "normal" tid.
Mrs. Bouquet Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 Noen er bare morgenfugler, ikke så mye å gjøre med.
Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 http://www.alexi.no/product_info.php?cPath=695_758&products_id=2943 denne bruker venninna mi med stort hell:-) hade ikke orka å stå opp 6 nei:(
tullerusk Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. oktober 2007 Tusen takk for svar. Tror jeg må prøve den klokken. Takk for tipset:)
Gjest -<<- Skrevet 19. oktober 2007 #6 Skrevet 19. oktober 2007 Det kan man vel, men hun sover jo neppe lengre fordi noen forventer det. At en syvåring kan stå opp selv og underholde seg selv en stund kan man derimot glatt forvente.
tullerusk Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. oktober 2007 Kanskje ikke forvente blir vel litt feil å si. har prøvd å si til henne at det går an å prøve å sove litt til selv om man våkner. Hun kan underholde seg selv, men blir veldig trøtt utover dagen. Er jo på skolen hele dagen og da bør man jo være uthvilt.
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 19. oktober 2007 #8 Skrevet 19. oktober 2007 oi, det var da tidlig....:-O men noen er bare a mennesker har jeg inntrykk av....her kan eldstemann på 3 brått sove til 10 om han vil (legger seg rundt 7) men snuppa helst vil opp i 5-6 tida (er jo lita enda ho da....) men kan ikke 7 åringen sette på tv eller lignende og styre litt selv da ho står opp, så dere slipper å stå opp?? er jo såpass stor :-)
tullerusk Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 19. oktober 2007 Hun står som regel opp selv, ser på tv eller leker litt. Hun er nok a menneske. Er vel ikke så lenge til jeg må dra henne ut av sengen kl 12, hehe. Er det ikke det ene problemet så er det det andre:)
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 19. oktober 2007 #10 Skrevet 19. oktober 2007 når de er små vil man ha de til å sove LITT lenger på morgenen....når de er tenåringer blir de dratt ut av senga.....foreldre blir aldri fornøyd uansett, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå