Gå til innhold

Hva bader dere babyen i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jo badekar under stellebordet, men det er litt lite nå.

Gutten min er 6 mnd.

Har prøvd å bade han i en skittentøys balje, men da ble veggene så bratt. Hvis jeg skal bade han i badekaret vårt, må jeg og oppi badekaret...

Hva bader dere de i?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ikke badekar, så i begynnelsen bada vi han i badebalja i stellekommoden. Så kjøpte vi løs badebalje som var større som vi brukte, så lenge det funka. Men han spruta så masse hehe. Så nå har vi han med i dusjen. Hadde vi hatt badekar hadde vi bada sammen der, uten tvil. Må jo være så koselig! Og han bades ikke hver dag uansett.

Skrevet

Vi har badebalje fra IKEA, men jenta mi er bare 3 mnd da...

Når hun blir så stor som 6 mnd regner jeg med at vi begynner å gå over til badekaret eller at hun sitter i dusjen. Det er kjempe koselig å bade med de små, om man har tid da selvfølgelig. Her bader vi annenhver dag. Med unntak fra de dagene som det blir mye gulping, da bader vi oftere!

Skrevet

Ja, syns det er kjempekos å bade sammen med han, jeg og, men det er ikke alltid det blir tid... Men skal bade sammen med han imorgen, synd han har lagt seg, ellers hadde jeg gjort det nå.. ;)

Skrevet

badet ham i vasken frem til han var en fire uker gammel. etter dette har jeg tatt han med inn i dusjen etter at jeg har vasket meg selv ferdig. Han elsker og dusje! Hadde jeg hatt badekar hadde jeg sikkert badet med ham. (er 3mnd nå)

Skrevet

Den som venter på noe godt, vettu! ;-)

Lykke til i morgen da - det blir sikkert kos!

Gleder meg til tutta mi blir så stor som din gutt! ;-)

Ha en fin kveld!

Skrevet

Hedda bader i store-badekaret, det har ho gjort i 3 måneder. Nå er ho 8.. Fyller i vann så det rekker til ørene, og så plasker ho i vei og storkoser seg! Nå ligger ho mest på magen og leker med badelekene, men ruller over på ryggen av og til. Jeg sitter på gulvet og koser meg med at ho koser seg!

Skrevet

Rekker henne til ørene, sier du.. er det når hun ligger da?? (sikkert dumt spørsmål..)

For gutten min kan ikke sitte selv enda, så hvis det blir mye vann, må jeg holde ham oppe, og badekaret vårt er høyt, så hvis jeg ikke skal bade selv, så er det litt stress...

Skrevet

Guuud, så mye komma jeg bruker,,,,,,, :)

Skrevet

Vi har badebalje med sånn greie hun kan "ligge" på.... så hun får støtte bak nakken og under rompa... kjempe praktisk =)

Skrevet

Ja, vann til ørene når ho ligger på ryggen! Ikke når ho sitter, det ville jo vært litt risky...

Ho syns det er enda gøyere å bade nå som ho får bade selv, ho spreller og kravler seg frem og tilbake i badekaret, synger og babler og er superfornøyd!

Utrolig koselig å se på henne!

Skrevet

Kjøpte en større badebalje på babyshop når den i stellebordet ble for liten :)

Skrevet

Lillegutt bader i et babybadekar.

Han er 4 og en halv mnd, og det fungerer fortsatt veldig bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...