Gå til innhold

Hore/ madonna tematikk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når en innleder et forhold. Er det slik at menn som regel foretrekker å være den aktive parten, å være frempå, mens kvinnen helst skal holde litt igjen?

Eller har vi nå likestilling på dette området?

Det er selvsagt individuellt, men hadde en morsom diskusjon om dette tidligere i dag, og er spent på hva kranglerene mener.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener det ikke er mulig å svare på det spørsmålet fordi det vil variere fra mann til mann.

Spurte forøvrig min mann, og fikk til svar "Vet ikke, må på do"...

Skrevet

kvinner som holder igjen tenner meg ikke

de som viser at de vil derimot...yey!

damer pleier å bli flinkere til å ta inch når de er nærmere 30 enn 20

Skrevet

Hehe. Det har kansje noe med selvbilde å gjøre? Trygge menn og kvinner tåler bedre ville påfunn? ;-)

Skrevet

Stort sett i innledende runder til et forhold så har "madonna" taktikken fungert ( her i hvertfall) hvis man er ute etter et langvarig forhold....men når fisken har bitt på agnet så lønner det seg klart å snu på flisa og bli den som aktive part. De fleste menn har et "jaktgen"...så enkelt er det. Hold litt igjen, til de sitter i saksa i hvertfall :-DDDD LØnner seg å huke dem ettertrykkelig kjapt når de først har bitt på har jeg erfart. Min jeger ( nå bytte) satt i saksa rimelig kjapt i hvertfall og er nå sikret i mitt nett med hus, 2 ( 3) unger, katt og samboer kontrakt. ( etterhvert ekteskap)....for å sørge for at han trivest i nettet mitt så steller jeg pent med ham , mater ham og stryker ham på ryggen så ha ikke spreller i stykker netter mitt.... Muhahahahhaha

Skrevet

Og når vet du at de sitter i saksa? ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...