Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Matboks, vannflaske (husk å merke absolutt alt med navn), innesko/tøfler, gode uteklær (både regntøy og vinterdress, tykk genser, støvler, vintersko), en GOD del ekstra innetøy-skift (snupp er uhorvelig møkkete etter en dag i bhg + blir ofte skiftet på der), bhgsekk (ikke et must, men snuppa syns det er stor stas å bære matboksen selv i en sekk og skal på "kolen" (skolen)) - alt merket med navn, votter og sydvest er bra, et par ekstra luer (forsvinner lett), noe å sove i i bhg, evt ekstra smokk og bamse.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 alt av reima tec og troll.. *fnis*
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 Sa jeg forresten at alt må merkes med navn? Hehe...
Babyfacepsycho Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. oktober 2007 Takk for tips. Noen spesiellt jeg trenger og tenke på siden tulla bare er 9.5 mnd når hun begynner? =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå