Gå til innhold

Begynner dere å bli leie?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjør jeg! *blæ*!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er rett og slett MØKK LEI!! SPYR SNART!!

Skrevet

ikke lei, men utrolig sliten fordi jeg har vondt hele tiden:(

 

Bekkenløsning siden 21.uke...

Skrevet

 

Ja, er veldig lei..Og har 4 uker igjen...phuuuu..gleder meg så til hun kommer :o) Er vel egentlig ganske utålmodig..

Skrevet

Sliter litt nå ja.. Kjenner etter fødetegn hele tiden, å liksom redd for at ting skal skje! Enda igjen litt under 4 uker..

Skrevet

Er så utrolig lei!!! Trodde ikke det skulle være mulig... Men har hatt bl siden jeg gikk med førstemann!!

Skrevet

eg er litt rar igrunn.... er lei av magen som er i veien men tenker at babyen er langt frem itid og så er det 3 uker til min termin på mandag, har vasket og fått på plass både vogn og klær....................men lei av og vente? tror ikkje det... på en måte er det så fjernt enno at eg får vell sjokk den dagen ho kommer......

Skrevet

Nei jeg er ikke lei. Har hatt bakkenløsning siden uke 18 men er bedre nå enn noen gang:-) Koser meg nå og gjør akkurat det jeg vil, sover lenge om morgen, går på kafe, ser det jeg vil på tv uten at noen fortyrrer meg:-)) Skal nyte den siste tiden jeg har alene før livet blir helt forandret. Har 2 1/2 uke igjen til termin, og da skal jeg bare slappe av:-)) Men jeg gleder meg til ungen kommer da, skal bli fint å treffe babyen!!

Skrevet

får ikke til å nyte noe,da jeg bare gleder meg slik!

er 31 uker på vei...så det er en stund igjen:/

Skrevet

Jeg er M-Ø-K-K-A-L-E-I!!!! Jeg vil ha kroppen min tilbake igjen... Jeg vil gå i normale sko, ikke i sko som er to str. for store. Jeg vil kunne snu meg i senga uten å planlegge det i 15 min. først, Jeg vil reise meg opp fra sofaen uten å måtte ta sats først. Bla bla... Ja, MØKKLEI!!

Skrevet

slenger meg på her ja.. dritlei.. - 2 dager nå.. termin 18 okt.. ingen baby å se.

Skrevet

Din svangerskapsuke 42, er det rart man bli lei!!!!! Nå vil vi hilse på babyen og det litt kvikt. Ingen kjerringråd som har funket så langt. Jeg er dessuten tom for ideer til hvordan jeg skal få dagene til å gå, så gode tips mottas med takk!!!!!!

Skrevet

lei er forbokstaven... i går var jeg så nedbrutt, at jordmødrene på sykehuset gjorde alt de kunne i går kveld for at jeg skulle få rier... Men fikk jeg rier.... nei...... Lurer på om babyen noensinne kommer ut....

Forresten 8 dager på overtid i dag.

Skrevet

Hmm er faktisk ikke lei, snarerere tvert i mot, er ligsom ik helt klar jg selv om d bare er 3 uker igjenn i morgen...

Har hatt bl siden i sommer og den har vært veldig vond og ubehagelig i et par mnd nå, men er fortsatt ik lei...

Prøver å forberede meg på at d faktisk kan skje når som helst nå så jg iallefall blir klar!

Skrevet

Det går litt opp og ned, er i uke 32, og enkelte dager er jeg møkk lei. Lei av klær som ikke passer, stikkinger og nedpress, at jeg ikke kan gå med andre sko enn mine kjære ecco joggesko osvosv.. Men enkelte dager så nyter jeg det litt også.. hehe.. men er glad det nermer seg nå :)

Skrevet

Var superlei fra rundt uke 30 og egentlig frem til nå (34). Har ille bekkenløsning, og lei av at det er vondt og av å være så tung (tvillinger).

Gleder meg til å ha mindre kropp,og forhåpentligvis ikke så vondt. Her blir tvillinggravide satt i gang i uke 38, så nå vet jeg det max er 4 uker igjen. Så nå når jeg ser målstreken er jeg mye mer motivert - og det er godt. Gjør det enda tyngre når man bare er lei. Vært litt redd for å få dem for tidlig, så nå er jeg bare glad jeg har holdt så lenge, og håper å ha dem i magen til uke 37.

Lykke til med sluttspurten damer ;-)

Skrevet

Ja nå har jeg lov til å være lei! Har hatt bekenløsning helt fra begynnelsen av svangerskapet.2 barn som riper på mamma hele dagen orker ingenting,sover dagen lang.Ja nå drømmer jeg om å bli meg selv igjen.Selv om det blir stress med 3 barn.Bare vi kommer inn i rutinene så går det nokk bra!!

Skrevet

jepp jeg er møkka lei...har enda noen uker igjen.har hatt et nokså problemfult svangerskap denne gangen og gleder meg bare ti og føde og treffe jenta mi...så du er velkommen et par uker før om du vil.

Skrevet

jeg er i min 32 uke, og er mildt sakt - IKKE LEI i det hele tatt!!! jeg koser meg bare :-D

men det kan jo være fordi jeg har hatt noe å gjøre hele tiden, og ting å tenke på... føler det er altfor mye som skulle vært gjort før vi er i mål.... og da er det fort litt mangel på tid!

Men gleder meg - det gjør jeg! masse :-)

men.... de 60 dagene jeg har igjen kunne godt vært 100. Det hadde vært greit med litt ekstra tid faktisk.

Skrevet

IKKE LEI! 8 dager igjen til termin. Veldig trygt å ha den i magen. :-) Vet at den kommer når den kommer uansett og nyyyter mine siste dager i frihet... Men er såklart veldig spent på når bebyen kommer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...