Gå til innhold

Hei sann.. hva skjer her da? noe jeg har gått glipp av:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Koselig å se at det er noen brukere som er engasjert i mitt fravær:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har for mange drittunger som skal hit og dit!! Ellers så hadde jeg en del besøk i går.. Ikke av noen moderatorer eller andre jordmødre, men av damer:-)

Skrevet

ja hva er egentlig den greia med 4 unger? hva tenkte du på?

Skrevet

hvilke damer da???de andre FAKE brukerdamene dine??

skjønner hvis du er flau...det hadde jeg også vært hvis jm siri hadde skrevet at jeg hadde flere brukere offisielt!!!

jaja det var vel bare enda en elendig unnskyldning for å stikke av fra kranglingen når det virkelig begynte å brenne i ditt eget gress!!!

fy faen du er en skam for mannfolk og for de som virkelig vil bruke denne siden for noe NYTTIG!!!

Skrevet

jada anonyme surmus.. dette har vi pratet om noen ganger før!! Kan ikke du heller løpe inn til modde å fortelle hvor stygg og fæl jeg er igjen, slik at hun kan slette denne tråden!! syke kjæring der du er:-)

Skrevet

Du mener krangle om reima dresser og hva man skal ha til middag?

Skrevet

Kobbertråden på spiralen stakk hull på kondomene gang på gang:-)

Skrevet

hehe.. er nok det livet som blir fremtidden her inne sanrt... har hørt rykter om at jeg er på veg til å bli stemt ut:-)

Skrevet

djeeeeezez....jeg ble kvalm av overskriften doktor, det ble litt sånn finn 5 feil opplegg. trodde det var en falsk bruker som hadde det gøy med nicket ditt..men nei, det var ypperten i egen person. hva skjedde??

Skrevet

Jepp, send sms 2 til 2122 for å stemme på yppert (tjeneten koster kr. 25)

Skrevet

Foresten kanskje ikke en dårlig ide. Utsteming av DIB brukere en gang i uka, ville jo bedydd bra med cash i lomma til JM Siri.

Skrevet

nok en gang svarer du ikke ærlig på spm yppert!!!

hva er problemet ditt siden du alltid skal unnvære å svare på spm?

Skrevet

Det er noen problemer oppe i DiB-diktaturet som sliter med misfornøyde Gullsmokkmedlemmer... Har pågått siden i sommer.. og feilen er fremdeles ikke rettet opp, så for å få ut gørra på noe, så har noen moderatorer og Jordmødre engasjert seg i Kranglesiden slik at de får fokuset på noe annet:-)

Skrevet

men å svare klarer du ikke???

tør du fortelle hva de andre brukerne dine heter?

Skrevet

Trodde det var ledelsen i DiB som satt inne med ærlige svar tjukka... jeg er bare en villbass som slenger rundt meg med stygge ord og hetser andre brukere:-)

Skrevet

hmmmm.. du får fortelle Jormor Siri om denne ideen... kanskje de får råd til å ansette en ny webmaster i samme slengen:-)

Skrevet

der ser du!!!

du klarer rett og slett ikke å svare for deg!

det var det siste beviset jeg trengte for å danne bilde av deg!

Skrevet

Hva er det som gnager deg i skrævet, anonym? Det er da ikke noen bombe at folk har flere nick, sjøl har jeg minst fire om dagen og ser ingen grunn til å publisere dem alle heller. Får du angst av ikke å ha den fulle oversikten? Er det derfor du maser så jævlig og spyr ut spørsmålstegn som om de var på vei ut av markedet?

Skrevet

Har du ikke fått med deg at jeg er Pastor Evense og Jesus fra Nazaret tjukka? de aller fleste her inne vet det:-) Ellers så er jeg Cat, SugLut Satan i toern, RundLurt, Råddaræva, Wildchild osv osv:-)

Skrevet

Vi kan vel egentlig si det slik at du ER Satan i toern, men ikke min toer? Du er litt allmennsatan i tafattbefolkningens kollektive toer, rett og slett?

Skrevet

men hvorfor engasjerer du deg så inni granskauen over noe så uviktig? hva er pointet? er det ovenfor noen spesielle du har noe å bevise?

jeg skjønner at du blir provosert, det hadde jeg også blitt, ihvertfall de første 2 gangene..

hmm.

Skrevet

mulig det:-) Ser at du er nestemann som "anonym" skal grille her inne... Har du drevet hets igjen nå? dette har vi pratet om så mange ganger før vennen:-) Ikke vær så hard i ordbruken din hos "porselenet" som forviller seg her inne:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...