Gå til innhold

Hvordan si det til kommende pappa?=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Tenkte å få litt innspill fra dere om tips til NÅR vi blir gravide=) Hvordan vil dere si det til mannen som skal bli pappa til ditt/dine barn?

1. forslag: Komme på jobben med body innpakket i gave og positiv graviditetstest=)

2. forslag: skrive på speilet på badet: "god morgen pappa! Gleder meg til å komme til deg=)" slik han ser det når han våkner=)

Flere? Åh, dette er så koselig=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå sier jo kjæresten min at han skal være med på testinga, men jeg tror jeg skal gi han en pappabok om jeg klarer å få teste alene.

Gleeeder meg.

Skrevet

HVIS jeg klarer å holde meg og jeg tester alene, så hadde jeg tenkt å kjøpe en morsom pappabok, noe kult babytøy og teste med clear blue som det står "gravid" på og pakke det inn til han...

men jeg vet ikke om jeg klarer å holde meg SÅ lenge...

Skrevet

Planen er og kjøpe en liverpool body og pakke inn den inn sammen graviditets-testen :) Men kjenner jeg meg selv rett kommer jeg til å rope ut noe som f.eks..du skal bli pappa,eller vi skal bli foreldre...Kommer ikke til å greie å holde meg :)

Skrevet

Hehe, ja det er jo selvfølgelig HVIS vi klarer å holde oss!=) Er redd det blir veldig vanskelig!=)

Skrevet

har tenkt på dette selv. er nå gang med prøvingen, og skal teste om en liten stund. planen var å gi han noen babyklær og testen, men har vist han klærne enda, klarte ikke å holde meg, hihi.. nå nå tenker jeg kansje å pakke inn en "verdens beste pappa"-bok sammen med testen og gi den til han når vi har langt oss en kveld. HVIS jeg klarer å holde meg da.. vi får se hva det blir til.

noen andre forslag? ;-)

fikk tips om å lage en t-skjorte hvor det står "jeg skal bli pappa" og gi den til han, for han er skikkelig t-skjortegutt, hihi.. vi får se når testen blir positiv.

lykke til girls

Skrevet

Hei:-)

Jeg har kjøpt en "figur" i en serie som heter Willow Tree, med en mann som sitter med beina trekt oppunder seg og holder en baby i armene...helt nydelig;-) New Dad heter den, så sammen med testen blir det litt av et budskap til min kjære;-)

Spennede...håper vi snart kan gi de;-)

Klem fra pp5

Skrevet

Den var bra ja:) tenkte selv på å lage ei skjorte å gi til den kommende storesøster å skrive "jeg skal bli storesøster"...å kansje ta bilde av henne med den på å sende til familie...;) morsomt å høre andre forslag:)

Skrevet

Så kreative dere er! Jeg kommer nok til å si det rett ut, men jeg vet ikke helt hvordan. Kan jo godt hende at han ser rett gjennom meg og allerede mistenker det, da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...