Gå til innhold

Babytravel søskenvogn, hvor selges disse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei. Er det noen der ute som vet om forhandlere her på østlandet som selger babytravel søsken vogn?

Begynner å få dårlig tid...

Svært takknemlig for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

babyshop??

Skrevet

Heisan. Jeg kjøpte min i svergie. Men vet at refleks butikker har startet med den både her i rogaland og på sørlandet.

Dere har sikkert en butikk på østlandet og som har gått inn i reflex kjeden ;) Da skal dem ha den.

Må bare legge til att jeg er kjempe fornøyd me den!!

Skrevet

Jeg kjøpte min på Babyshop på Slependen i Asker. Det er lang leveringstid hvis du skal ha annen farge en olivengrønn. Siden jeg også var sent ute, ble det den fargen og den er egentlig ganske fin.

Skrevet

Jeg fikk mail fra Babyshop på Slependen i går, eller forrige dagen..

Hei!

Babytravel Søskenvogn med 2 svingbare hjul foran koster 3999,-. Det finnes i to farger… svart og oliven grønn. Leverandøren er utsolgt for sorte vogner. De kommer ikke inn igjen før i januar. Den oliven vogn er bestillings varer og tar ca. 2 uker.

Det finnes et hardbag som kan festes på en adapter på vognen. Hardbagen koster 999. Eller du kan bruke en mykbag som koster 499,

Med vennlig hilsen

Baby Shop Slependen

Skrevet

Gerd T Marthinsen i Solbergelven selger slike vogner. De har kjempe god service.

Vognen er kanonbra! Du får den tilogmed inn vanlig dører - ikke alle som klarer det.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...