Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg hadde den og var kjempe fornøyd,men så gikk den i stykker nå i sommer og jeg kjøpte meg en ny,likedan(trodde jeg....) Men det kom en forbedret utgave av den i stedet,en slik som kan brukes både med og uten batteri..(i babyenheten) det var jo genialt,MEN så funker ikke foreldreenheten når den står på lading!!!Hva er det for noe da,det er jo skikkelig teit da! Er det normalt,eller er det bare min det er noe i veien med? Kanskje jeg gjør noe feil..
Bigga, Matta og lille banan Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 helt sikket ikke du som gjør feil.... den er helt ubrukelig se litt lenger ned på siden... er en link gående der ang Top com
Bigga, Matta og lille banan Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 var vist litt lenger ned enn bare ned på siden sender linken og håper du blir litt klokere http://www.dinbaby.com/forum/thread/10677302
rødhette* Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 neida, den funker. Bare koble ledningen fra og så til igjen, så skal du se den virker
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 Tror ikke du gjør noe feil, tror heller d er babycallen det er noe rart med!!! Hadde også topcom til å begynne med, men har nå skiftet. Hadde flere problemer med den, og til slutt funket ikke strømadapteret lenger. Skjønner ikke hvorfor denne har vunnet tester.....
Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #6 Skrevet 19. oktober 2007 Dette er så rart, for vi er kjepefornøyd med vår. Den hadde ett tulltak da den ikke ladet, men etter det har alt funket helt bra. Ikke noe bråk fra den, og bra lyd slik at man hører forskjell på ynking, pludring og hyling. Så vi er fornøyd
Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #7 Skrevet 19. oktober 2007 OG nå kom jeg på hvorfor foreldreenheten ikke sender ut lyd når den står på lading: Det gjør nemlig ikke vår heller. Sambo, som er litt over gj.snittet teknisk anlagt, fant ut at inntaket for laderen er det samme som du kan koble til øretlf i. Så når laderen står i, så tror enheten at det sitter i øretlf, og sender dermed ikke ut lyd over høyttaleren! Så akkurat det er veldig teit, men er bare å passe på å lade på dagtid, så er den klar til kvelden
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #8 Skrevet 20. oktober 2007 Aha..det er derfor det ikke kommer noe lyd da!!D er skikkelig teit da.. Men ellers er jeg også skikkelig fornøyd med babycallen.. Ikke noe støy og meget klar lyd;) Kan jo lade den på dagtid også,men jeg bruker den mye da også jeg da:/ HI
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #9 Skrevet 20. oktober 2007 Ja, det er skikkelig teit at det er sånn! Får passe på å lade den i ledige stunder da...
Annette78 Skrevet 20. oktober 2007 #10 Skrevet 20. oktober 2007 min ikke ladet min foreldreenhet. skal sende den tilbake til den nettsiden jeg kjøpte den av og få ny
kokelimonke Skrevet 20. oktober 2007 #13 Skrevet 20. oktober 2007 sånn skjedde her også, fikk den ikke til å lade, måtte sitte og holde på ledningen ellers skled den ut og ladet altså ikke. Var klar for å gå tilbake å bytte, men prøvde en gang til og prøvde da å 'skru' den fast, altså laderledningen til foreldreenheten, og da satt den og nå funker den finfint! Men synes også bruksanvisningen var vel klønete og litt vanskelig å forstå, skjønner heller ikke hvorfor dette er en best-i-test...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå