Matja Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 Egentlig burde jeg være kjempeglad, men jeg er skikkelig forvirret!! Har fått tilbud om jobb pr brev, og det er jeg ikke vant til. Jeg er vant til at man ringer rundt og forteller den glade nyheten, menmen. Det er nå egentlig ikke poenget heller. Stillingen er ledig fra 15.10, men de vet jo at jeg ikke kan begynne å jobbe før tidligst 1.mai, for da er lille gull 1 år. Tenk hvis de ansetter meg som nr 1, men vet at jeg sier nei fordi jeg ikke kan starte nå (og heller ikke får permisjon uten lønn til mai), og så får de den de vil ha likevel... Har en uke på meg til å svare, og på mandag skal jeg ringe styreren i barnehagen, men... Vet ikke jeg altså. Nå ble det mye oppi hodet mitt her, gett!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 ble forviret selv jeg. du har fått jobb men det over et halvt år før du kan begyne? det er jo litt underlig. du får ringe dem og spørre hva de tenker på
Matja Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2007 Hehe:) Det var jo ikke meningen at du skulle bli forvirret da! Men ja, jeg har fått jobbtilbud, og kan ikke begynne før om et halvt år. Kan jo begynne før, selvfølgelig, men jeg vil jo være hjemme med lille gull en stund til. Hun er jo bare 6 mnd! Skal ringe mandag
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg regner med at du opplyste om når du kan starte på jobbintervjuet? I det offentlige er det å få jobbtilbud pr. brev veldig vanlig, dvs. det skal ut pr. brev men mange ringer i forkant. Står det tilbud om jobb så har du fått det. Har du gitt uttrykk for at du ikke kan starte før 1. mai så vet de det. Men velger å sette inn vikar frem til du er ferdig med permisjon Ring for å høre. Men et jobbtilbud er et jobbtilbud, så gratulerer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå