phantomet Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 Det har gått meg hus forbi at du venter enda et lite mirakel. Men fikk det med meg til slutt via en annen tråd! *ler* Gratulerer så mye! Det blir spennende! Klem klem
Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Slenger meg på denne og gratulerer så masse:) Godt det er noen som oppdaterer oss etternølere
solkrem Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 Hjertelig takk så mye:)) Jeg snakker i koder jeg vet dere - hihihi Ja det blir veldig spennende med et nytt medlem! Et nytt menneske og bli kjent med! Det jeg gruer meg mest til er barselperioden, de første 6 ukene. Tiden på sykehuset var helt grusom med første mann - 4stk på rommet, lite søvn, hormoner og tårer, bek og oppkast (ingen som hadde fortalt meg om det...), dårlig ammestart! Og ja dere vet jo hva fødsel fører til der nede så... Men jeg er med godt mot selv om det er en del ting som burde vært annerledes med jobb. Det var litt om hva som skjer i hode til solkrem Ønsker dere ei god helg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå