mai_med_gulljenta! Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 hadde den supre sjø utsikten, men så bygde naboene på huset så jeg mistet halve utsikten (greit det, selfølgelig må de få bygge på huset) Men nå bygger de en jævla mur som kommer til å dekke resten av utsikten, en høy mur altså,,,, sinnsykt gøy å se rett i en murvegg da
mayaya Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Det er regler på sånne murer også altså.. sjekk at de holder seg innenfor dem.. enig i at huspåbygg er en ting, men å bygge murer er noe annet.
Inga Bling Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 Sjekk reguleringsplan for området du bor i. Her finnes det regler for hva man kan bygge, hvor høyt og hvilke farger ting skal ha.
Fabelaktiv Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 har dere sjekket om de har lov? vet ikke jeg altså, men kan hende det finnes regler rundt slikt...
dansejentes mamma Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 Er du nabo slik at du grenser til eiendommen deres så skal du bli varslet i forkant både før utbygging av huset og ved bygging av mur. Dersom dette er bygd uten tilatelse, som de ikke kan få uten å varsle nabo og gi denne adgang til å klage kan du anmelde saken. En mur som er så høy som du beskriver er pliktig å meldes og varsles.
mai_med_gulljenta! Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. oktober 2007 jeg leier jo bare, så har vell ikke akkuratt så mye å si.... men kiipt uansett!!!
prekæs Skrevet 19. oktober 2007 #7 Skrevet 19. oktober 2007 Har du skrevet under på nabovarsel? Hvis ikke, kontakt kommunen snarest. Mange som tror slikt ikke er meldepliktig, men de plikter alltid å spørre naboene. Og gjør det skriftlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå