Gå til innhold

Oslo boere uten oppvaskmaskin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Koker dere vannet til oppvasken? Tar jo en evighet jo, først koke masse for å fylle kommen, så vente noen timer på at det skal kjøle seg ned.Og man bytter jo gjerne vann fire fem ganger i løpet av en oppvask også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja dessverre..Koker hele tiden..men tar kun oppvasken en agng per dag hehe

Skrevet

du får skyllevaske alt før du vasker det opp da vet du...:-)

da trenger du ikke bytte vann noen ganger, og oppvaskhandsker er fint ¨å ha når vannet er varmt..

Eller du kan ha en ferdig kokt avkjølt kjele stående på komfyren eller benken sånn at du kan bruke det vannet for å kjøle det litt ned...

Think solutions , not problems er en god strofe...:-)

Skrevet

Vi har oppvask maskin, men vasker opp litt også...

koker vann til det ja.... Vi setter på vannkokeren hele tiden vi...sånn at vi alltid har koktvann som er avkjølt. Heller det i en mugge. Bland det med nykokt og du har fin fint oppvaskvann

Skrevet

Vi har forsåvidt oppvaskmaskin, men nei, koker ikke vann til det som vaskes for hånd. Følger samme praksis nå som vi har gjort når vi har bodd i u-land hvor det er konstant risiko for parasitter i vannet; funka det da så antar jeg glatt at det funker selv om det er en potensiell mulighet for at det kanskje er noen skumlerier i vannet også her.

Skrevet

Jeg vaska tilslutt opp vanlig jeg, men så helte jeg kokende vann i kummen og hadde alt oppi der tilslutt, så satser jeg på det går bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...