Gå til innhold

noen flere som synder ikveld ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en grandis i ovnen...og sjokolade til dessert..*kremt*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mmm sjokolade..hørtes godt ut =)

nei dessverre..spiser noen tom og jerry kjeks som sønnen min ikke fikk istad..hehe

Skrevet

Huff, ikke snakk! Akkurat satt til livs en hel plate kokesjokolade jeg fant i skapet. Prøver å ikke ha snop liggende, men kokesjokolade er liksom ikke snop da:)

Skrevet

haahhaha jeg spiste myyyyye kokesjokolade opp gjennom åra,eneste mamma hadde i skapene..haahahha :P

Skrevet

hehe, Liljemora;)

Kokesjokolade kommer igrunnen under kategorien _mat_, om man legger godviljen til;)

I dag er ikke jeg heller på den sunne linje:D Har fått et par glass cola og spist taco:D

nam:D

Skrevet

Sitter her og venter på at samboern skal komme hjem med taco og MASSE sjokolade..er jo fredag i dag jo ;-)

Skrevet

nei ingen synding enda.. eldste er ikke i seng enda, hehe...

Skrevet

hahaha jeg er med på den at kokesjokolade er mat ;)

hahahaha :P

*ler*

kan man ha det til middag ?

Skrevet

Kine: Du kan jo KOKE den og lage sjokoladesuppe..ypperlig middag det vil jeg tro ;-)

Skrevet

jaa den var lur..:D

så kan man jo ha poteter ved siden av for å adde litt ekstra ..:))

Skrevet

Kokesjokoladen ligger jo heller ikke sammen med snop i butikken, så det underbygger jo hele teorien. Kokesjokolade er plasert sammen med resten av matvarene i butikken;)

Om man legger en VELDIG godvilje til så kna man nok ha det til middag. Men anbefaler å koke den, da får man jo en varmrett... hihi

Skrevet

nei kine, potetgull heller!!

synder med battery, chilinøtter, sjokolade og brus.. mmm!!!! å deilig løvbiff ordna eg til middag!! herlig mat-dag idag!

Skrevet

jajajajjaa potetgull selfølgelig

*klaske seg i panna*

Skrevet

*vil også like rødvin*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...