☆Anonymia☆ Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 har en grandis i ovnen...og sjokolade til dessert..*kremt*
Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 mmm sjokolade..hørtes godt ut =) nei dessverre..spiser noen tom og jerry kjeks som sønnen min ikke fikk istad..hehe
Snuppelupp og hengepupp Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 Huff, ikke snakk! Akkurat satt til livs en hel plate kokesjokolade jeg fant i skapet. Prøver å ikke ha snop liggende, men kokesjokolade er liksom ikke snop da:)
☆Anonymia☆ Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. oktober 2007 haahhaha jeg spiste myyyyye kokesjokolade opp gjennom åra,eneste mamma hadde i skapene..haahahha
snartmammapåny Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 hehe, Liljemora;) Kokesjokolade kommer igrunnen under kategorien _mat_, om man legger godviljen til;) I dag er ikke jeg heller på den sunne linje:D Har fått et par glass cola og spist taco:D nam:D
Mammapudding Skrevet 19. oktober 2007 #6 Skrevet 19. oktober 2007 Sitter her og venter på at samboern skal komme hjem med taco og MASSE sjokolade..er jo fredag i dag jo ;-)
børdi Skrevet 19. oktober 2007 #7 Skrevet 19. oktober 2007 nei ingen synding enda.. eldste er ikke i seng enda, hehe...
☆Anonymia☆ Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. oktober 2007 hahaha jeg er med på den at kokesjokolade er mat hahahaha *ler* kan man ha det til middag ?
Mammapudding Skrevet 19. oktober 2007 #9 Skrevet 19. oktober 2007 Kine: Du kan jo KOKE den og lage sjokoladesuppe..ypperlig middag det vil jeg tro ;-)
☆Anonymia☆ Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 19. oktober 2007 jaa den var lur.. så kan man jo ha poteter ved siden av for å adde litt ekstra ..)
snartmammapåny Skrevet 19. oktober 2007 #11 Skrevet 19. oktober 2007 Kokesjokoladen ligger jo heller ikke sammen med snop i butikken, så det underbygger jo hele teorien. Kokesjokolade er plasert sammen med resten av matvarene i butikken;) Om man legger en VELDIG godvilje til så kna man nok ha det til middag. Men anbefaler å koke den, da får man jo en varmrett... hihi
lenej :o) Skrevet 19. oktober 2007 #12 Skrevet 19. oktober 2007 nei kine, potetgull heller!! synder med battery, chilinøtter, sjokolade og brus.. mmm!!!! å deilig løvbiff ordna eg til middag!! herlig mat-dag idag!
☆Anonymia☆ Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #13 Skrevet 19. oktober 2007 jajajajjaa potetgull selfølgelig *klaske seg i panna*
børdi Skrevet 19. oktober 2007 #14 Skrevet 19. oktober 2007 nå synder jeg og, hehe, rødvin,, naaaaaam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå