Gå til innhold

Utflod eller fostervann??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Sliter litt akkurat nå..

Føles som om jeg må på do med en gang jeg reiser meg.

Kommer som regel litt til etter jeg har tørket meg, så må tørke igjen.

Må gå med truseinnlegg hele tiden. Men innlegget (og trusa noen ganger) føles fuktig nå og da. Kan det være fostervannet?

Var hos jordmor mandag, da var alt bra, men hun mente kanskje gutten min har snudd seg med rompa ned. Så da er jo altså ikke hode festet, og da kommer vel alt fostervannet i ett? Hmm..

Burde vel ringe føden, men jeg har ca 1,5 time å kjøre til sykehuset...

Noen som har råd til meg?

Har igjen litt under 4 uker til termin... =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fostervannet er det litt rosa skjeer(kan også være brunskjeer i, pluss at det lukter søtt. det er ikke som vann å ikke som urin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...