Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 Hei. Sliter litt akkurat nå.. Føles som om jeg må på do med en gang jeg reiser meg. Kommer som regel litt til etter jeg har tørket meg, så må tørke igjen. Må gå med truseinnlegg hele tiden. Men innlegget (og trusa noen ganger) føles fuktig nå og da. Kan det være fostervannet? Var hos jordmor mandag, da var alt bra, men hun mente kanskje gutten min har snudd seg med rompa ned. Så da er jo altså ikke hode festet, og da kommer vel alt fostervannet i ett? Hmm.. Burde vel ringe føden, men jeg har ca 1,5 time å kjøre til sykehuset... Noen som har råd til meg? Har igjen litt under 4 uker til termin... =)
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 fostervannet er det litt rosa skjeer(kan også være brunskjeer i, pluss at det lukter søtt. det er ikke som vann å ikke som urin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå