Mamma til to tette Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 Man tar jo til seg mange gode tips og innspill her, inne men måtte bare huske å si takk for at Heddas mamma tok seg tid til å gi meg noen råd. Jeg hadde denne linken: http://www.dinbaby.com/forum/thread/10659395 og kan rapportere at etter to dager så funker rådene dine superbra. Nå får han ikke mme etter måltidene, kun flaske om morgen, kveld og natt(23). Han har økt mengden på grøt og middag, og måltidene er hyggeligere for han er skikkelig sulten og "konsentrert". Etter å ha kun fått middag kl 15 så er han kjempeentusiastisk for grøt kl 18. Han sitter jo i andakt og bare gaper og gaper mens mamma prøver å mate fort nok ,-) Før tok det laaaang tid for han skulle leke med smikke, se ut av vinduet, slikke på bordet osv osv. Og han lider ingen nød selv om vi var litt skeptiske til å prøve en dag uten tilleggsmelken, han leker og er blid som en sol og ikke minst sover hele natten. I det siste har vi nesten måtte ha vekkerklokke på for han våkner gjerne ikke før 9, 9:30.... Det kan være mye tull og krangling her inne, men ofte fungerer det utrolig bra med at man deler erfaringer. Takk og god helg til hele gjengen.
LINDA*** Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Hehe.. Må bare si at jeg gjorde akkurat det samme som hennes plan i dag! (og deg, HI;) Hadde fått en plan av HS, men kutta ut ett måltid og heller økte mengden grøt/middag.
En liten mamma Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 Å tusen tusen takk! Nå ble jeg veldig glad! Så flott at dere ble fornøyde og at "matplanen" virket! Utrolig koselig med sånn god tilbakemelding! Sitter her å smiler nå
Mamma til to tette Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. oktober 2007 Morsomt, hun får ta copyright på den ,-9
Mamma til to tette Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. oktober 2007 Alltid kjekt å få noen til å smile ,-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå