NessaS Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 Vel, etter mye om og men, klarte vi å få tatt urinprøve av småtten. Fastlegen vår sa at vi kunne oppbevare den i kjøleskap til mandag, eller vi kunne dra på legevakten nå i helgen. Spørsmålene mine er som følger: Holder en urinprøve seg egentlig i kjøleskap til mandag morgen? Har den i et urinprøveglass, om det skulle ha noe å si. Kan jeg dra på legevakten og be dem undersøke urinen nå, uten småtten? Eller må jeg ha ham med? Småtten er allerede undersøkt hos lege i dag, er bare urinen som mangler. Han nektet å tisse, enda vi helte i ham to glass vann. Vi satt og ventet på at han skulle gjøre noe i nesten to timer, men han tisset med en gang vi kom hjem. Åh, vet det var noe mer jeg lurte på, men kommer ikke på det nå. På forhånd takk for svar.
Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Tror nok du kan få undersøkt urinen hos legevakten uten barnet, men dersom han trenger behandling, vil de nok se på ham.
ApriIbaby Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 Hvor gammel er han? Hva slag urinprøve er det snakk om? Synes det er for lenge å ha den i kjøleskap til mandag. Hadde tatt en ny mandag morgen jeg. Du vet at du får kjøpt poser til å klistre rundt veslekaren nede i bleia? Mest pålitelig med fersk morgenurin' Jeg hadde ikke latt noe behandle Lille med antibiotika på bakrgunn av en nesten tre dager gammel urinprøve altså!
NessaS Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. oktober 2007 Han er 2 år 9 mndr. Er snakk om en vanlig urinprøve tror jeg..? Prøvde å få tak i sånne poser i går, uten å lykkes, så kjøpte et par urinprøveglass. I dag rekker jeg ikke apotekene uansett, siden jeg jobber. Legen sa at antakeligvis trengte han ikke antbiotika, men hun ville ha den urinprøven for å være sikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå