Gå til innhold

Jeg har så lyst på lys barnevogn, men....

Anbefalte innlegg

Skrevet

er ikke det litt dumt når man får barn i mars, tenker på at vognen blir sikkert fort skitten i slapps og det ellers så fantastiske vår været....Hvordan tenker dere i forhold til farge på barnevogn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker presis det samme som deg. Vi venter også en marsbaby, og hadde veldig lyst på offwhite vogn. Endte opp med å kjøpe svart isteden, da det iallfall i k k e er noe pent med en skitten vogn..

Skrevet

Ja det er liksom det jeg også tenker at en skitte vogn er jo ikke særlig lekkert. Men har jo sååå lyst på, hehe :) det går jo kanskje an å kjøpe med trekk som kan tas av å vaskes?

Skrevet

Jeg har kjøpt en bugaboo, og der kan en iallfall kjøpe ekstra trekk og bytte mellom farger som en selv ønsker. Det er godt mulig en kan det på andre vogner også ja. Jeg tror nok at jeg kommer til å falle for fristelsen til å kjøpe et lyst trekk etterhvert ;-)

Skrevet

å, d hørtes jo veldi smart ut :) Kanskje jeg skal se litt på de vognene. Har liksom bare sett på Simo og Emaljunga, siden det er de jeg har hørt mest om...

Skrevet

Du har jo regn trekk på vogna når det er dårligt vær, og det vil jo mest sannsynlig ta av for det verst. Har kjøpt simo vogn i sand farge. Men har jo ikkje kjørt den ute enda, men tar det ikkje så tungt. Tenkte at eg skulle spraye vogna med eit lag med imprinering så vil ikkje skitt og smuss feste seg så lett.

Skrevet

Da har du sikkert kjøpt sånn vogn som jeg har så lyst på ;)

Joda, finnes sikkert mange muligheter å skjerme vognen for den verste støyten, har litt tid på meg enda så jeg klarer nok å overbevise meg selv til slutt ;)

Skrevet

Dessuten falmer ikke lyse vogner slik som mørke vogner gjør, og det er mye skit som viser på mørke vogner som ikke viser på lyse vogner:-)

Skrevet

det går som regel bare bra med lyse vogner...er jo tross alt ganske høye

Skrevet

Vi har vært i to butikker og begge steder har de sagt at de vognene som blir mest skitne er de svarte. Alt synes på dem, har de sagt. Vi har valgt en mellomting med fargen Jungle (Emmaljunga). Og som det blir sagt her så har man på regntrekket om det er dårlig vær og mange av vognene kan man ta av de ulike delene og vaske.

Skrevet

Dere er klar over at jeg snart ender opp med lys vogn her, bare på grunn av deres gode argumenter, hehe ;)

Skrevet

jeg har en grå og svart emaljunga vogn. er kjempe fornøyd. Hadde vært litt skeptisk til lys vogn da jeg ser hvor fort skitten en vogn blir. Den blir jo skitten bare du tar den inn og ut av bilen noen ganger. Er ikke alltid bare sølevær som gjør vogna skitten. Men viss du velger lys går det vel ann å få et trekk som er lett å tørke av med klut. Ser at noen vogner har skai lignende trekk. det viktigste er at du blir fornøyd med vogna og at den er god å trille med.Lykke til!!

Skrevet

Jeg tror at vi jenter har en tendens til å finne gode nok argumenter til å kjøpe det vi har lyst på, hvis vi viiirkelig har lyst på det. Hvis jeg hadde hatt skikkelig lyst på ei lys vogn, så hadde det i mitt hode antagelig ikke vært noe annet som dugde, og jeg ville lett og lett etter gode grunner.

Det er kanskje mer tungvint å vaske og tørke og passe på ei lys vogn, men jammen er de lekre! :-)

Skrevet

Har tenkt tanken jeg også. Syns den de bruker i Hotel Cæsar er kjempefin. Men det må jo bare bli kjempemøkkete da. Jeg endte opp med svart jeg da...hehe...superspennende liksom ;o)

Skrevet

Ja, jeg syns også den vogna i hotel cæsar e så fin og, åsså så ren og pen ;)

Jammen blir ikke de som er svarte like synlig møkkete da?

Skrevet

Vår lyse vogn ble ikke stygg før vi flyttet og den måtte stå ute (under tak) hele døgnet.

Jeg hadde nok kjøpt ei svart, skulle jeg valgt om igjen, og heller hatt ei fin dyne/vognpose på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...