Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 Hehe ser på det jeg..Spennende hva som skjer med "de magiske vinduene" Og hvem synes dere spiller best? Jeg digger Juni =) haha hun er rå
Mille** Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Stor sett ikke, ungene er enda våkne på den tiden og får ikke lov å se på det (ihvertfall er hun eldste våken). Går ikke glipp av noe akkurat føler jeg. ;o) Juni er jo den dårligste skuespilleren der, hun overspiller så jævlig! Sikkert bra på teater men ikke på tv. Jevnt over er vel de fleste der ganske dårlig... Her sitter vi å ser på high school musical 2 for øyeblikket, snuppas favoritt! )
3b@rnsmor-30* Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 elsker den serien jeg !!! vet ikke hvem som er favoritten min altså..
☆Anonymia☆ Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 jaaaa jeg ser ) syns også juni er best,hun er en RÅ skuespiller,tenker f eks på da når hun var alkoholiker..herregud så GOD hun er ..
Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #7 Skrevet 19. oktober 2007 Har ikke sett det på 1 år, men fulgte med før det. Svein er kulest synes jeg!
MrsReaff Skrevet 19. oktober 2007 #10 Skrevet 19. oktober 2007 hva har vilde gjort da? så det ikke idag jeg :/
☆Anonymia☆ Skrevet 19. oktober 2007 #11 Skrevet 19. oktober 2007 nei hun er bare så forbanna bitch mot storm ang lillemann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå