Gå til innhold

Ser dere Hotel Cæsar?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe ser på det jeg..Spennende hva som skjer med "de magiske vinduene"

 

 

Og hvem synes dere spiller best? Jeg digger Juni =) haha hun er rå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stor sett ikke, ungene er enda våkne på den tiden og får ikke lov å se på det (ihvertfall er hun eldste våken). Går ikke glipp av noe akkurat føler jeg. ;o)

 

Juni er jo den dårligste skuespilleren der, hun overspiller så jævlig! Sikkert bra på teater men ikke på tv. Jevnt over er vel de fleste der ganske dårlig...

 

Her sitter vi å ser på high school musical 2 for øyeblikket, snuppas favoritt! :o)

Skrevet

elsker den serien jeg !!!

vet ikke hvem som er favoritten min altså..

Skrevet

jaaaa jeg ser :))

syns også juni er best,hun er en RÅ skuespiller,tenker f eks på da når hun var alkoholiker..herregud så GOD hun er ..

Skrevet

FYYYYYYYYYYYYYYYYY FAEN TA VILDE

Skrevet

Har ikke sett det på 1 år, men fulgte med før det. Svein er kulest synes jeg!

Skrevet

Nei, bruker tiden på noe annet!

Skrevet

hva har vilde gjort da? så det ikke idag jeg :/

Skrevet

nei hun er bare så forbanna bitch mot storm ang lillemann

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...