lille je Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 A-creme fra apoteket. Er visst på tilbud i alle apotek for tida.
Bægge dætern Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 anbefaler å redusere badingen og bruke litt olje når det bades. en gang i uka med bading er nok : ) hvis huden likevel er tørr ville jeg kontaktet helsesøster/lege......
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 A-derma Exomega den er kjempegod! Bruker den på snuppa og meg selv. Hun har hatt eksemtendenser på bena, men det ble borte etter bare noen dager med exomega kremen :-) Fås på apotek
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 skal også sies at det var helsesøster som anbefalte den til oss :-)
nimmi Skrevet 19. oktober 2007 #6 Skrevet 19. oktober 2007 Miniderm fra aco er super på tørr eller eksem hud!! Fås på apoteket og anbefales på det varmeste! Er uten parabener for dem som er opptatt av slikt!!
Girlpower med rosahår Skrevet 19. oktober 2007 #7 Skrevet 19. oktober 2007 Aderma exomega er veldig populær populær på dib og den er kjempebra. Badeolje fra NAF anbefales på det sterkeste.
Bellen^2 Skrevet 19. oktober 2007 #8 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg må signere på A-Derma kremen! Junior har lenge vært plaget med tørr hud i ansiktet, og har blitt mye bedre etter at vi begynte med A-Derma Exomega:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå