Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 og nå har jeg fått mensmurringer nederst i magen, sånn at det "drar" der nede...uggen følelse dette...Hva kan det være for noe tro??
Mamma TB Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 jeg kjenner også dette,føles som om hode allerede er ute og sjikkelige menssmerte...men så er det ikke hysterisk vondt derfor tenker jeg bare at det er modning på gang at alt gjør seg klar!kan nok gå lenge sånn!
Trønderjente82 Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg har også hatt det sånn og i dag blødde jeg litt i tillegg (tegningsblødning). Det er nok et tegn på at noe er på gang, men det kan jo ta litt tid enda da. Lykke til begge to!
Mamma TB Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 takk for det.Men jeg vil bare beskrive noe av mine smerter om dere føler det samme,jeg har vondt på innsiden av lårene helt oppe,utenfor kjønnsleppene....forstår dere inni der gjør det vondt når jeg går..står og av og til kjennes det merkelig å sitte...hav kan dette være!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå