Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 var hos jordmor i dag og fortalte henne at jeg var litt bekymret for at jeg lakk. men fikk da tilbakemelding om at det sansynligvis ikke var det, uten at hun sjekket noe. men fikk da også beskjed om at vist det skulle være det og jeg fikk infeksjon så kom jeg til og få feber før det sjedde noe med barnet. og måtte ringe sykehuset vist jeg fikk det. men er det bare meg eller hørtes dette litt rart ut??
Trønderjente82 Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Ring føden du. Var på sjekk der i dag og hvis vannet har gått uten at du har rier skal man inn og sjekke 1 gang i døgnet, etter 48 timer settes riearbeidet og fødselen i gang. Fikk også et skriv hvor det sto at man skal måle temperaturen 2 ganger daglig fordi det kan komme infeksjoner som går over til barnet og da vil man trolig få feber. Ring føden og dra inn på en sjekk, det er ikke godt å gå å engste seg! Lykke til!
*1+1=2 små* Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 ringte føden i går fordi jeg trodde jeg lakk, de ba meg bruke et vanlig bind og gi det ca 2 timer...hvis jeg følte at bindet hadde tatt opp en del vann/fuktighet så skulle jeg komme inn! Hun sa at det da lekker ganske hele tiden, hvis du lekker, ellers kan det være utflod som har samlet seg og "ramler" ut når du reiser deg opp etter å ha sovet f.esk! MEN ring de om du er usikker, snille er de jaffal:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå