tina_mor Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Vi har baby- Dan - Princess Kjempefornøyd med den - og ser den selges i de ulike baby-butikkene.... PS. Har en til salgs forresten - Helt ny -liggende i plast m/kvittering - om noen skulle være interessert Fikk en fra svigers også.... Snuppa vår sover godt i denne og den kan legges helt ned - og vipper godt i ulike stillinger
pablo Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Er velig interesert i en sånn vippestol. Hva skal du ha for den?
tina_mor Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Send meg en personlig melding ,så skal jeg svare deg:) Mvh Tina
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 BabyBjørn ! godkjent brukt allerede fra de er nyfødte (selv om det er best å vente), og kan brukes opp til 13 kg (dvs 2-3 år). Kan legges helt ned og settes helt opp.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 er test av vippestoler i neste utgave av foreldre og barn, blir morro å se. Ellers anbefaler jeg baby bjørn
NyBaby2007 Skrevet 22. oktober 2007 #7 Skrevet 22. oktober 2007 Inngen vippe stoler som er bra i det hele tatt egentlig... Kan jo selvfølgelig brukes med måte men er ikke bra for utviklingen... men baby bjørn er da den beste for den gynger etter babyen bevegelse....
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #8 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg trodde babybjørn sin var oppskrytt, men det er den ikke!
snartmammapåny Skrevet 22. oktober 2007 #9 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg har to, en babyDan som jeg bruker til å mate småen i. Og så ahr vi en babybjørn som småen sitter i innimellom og koser seg. Min mening er at disse stolene er flotte til hvert sitt bruk. Babybjørnen er talentløs når det kommer til å gi mat i, blir jo bare gris siden den vipper hele tiden. Men Babydan er for kjedelig for småen å sitte i når jeg fx lager mat. Så babydan til mat og babybjørn til lek;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå