Gå til innhold

Hvilken vippestolen er best:) ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har baby- Dan - Princess

Kjempefornøyd med den - og ser den selges i de ulike baby-butikkene....

PS. Har en til salgs forresten - Helt ny -liggende i plast m/kvittering - om noen skulle være interessert

Fikk en fra svigers også....

Snuppa vår sover godt i denne og den kan legges helt ned - og vipper godt i ulike stillinger

 

 

Skrevet

Er velig interesert i en sånn vippestol. Hva skal du ha for den?

Skrevet

Send meg en personlig melding ,så skal jeg svare deg:):)

Mvh Tina

Skrevet

BabyBjørn ! godkjent brukt allerede fra de er nyfødte (selv om det er best å vente), og kan brukes opp til 13 kg (dvs 2-3 år). Kan legges helt ned og settes helt opp.

Skrevet

er test av vippestoler i neste utgave av foreldre og barn, blir morro å se.

Ellers anbefaler jeg baby bjørn

Skrevet

Inngen vippe stoler som er bra i det hele tatt egentlig... Kan jo selvfølgelig brukes med måte men er ikke bra for utviklingen... men baby bjørn er da den beste for den gynger etter babyen bevegelse....

Skrevet

Jeg trodde babybjørn sin var oppskrytt, men det er den ikke!

Skrevet

Jeg har to, en babyDan som jeg bruker til å mate småen i. Og så ahr vi en babybjørn som småen sitter i innimellom og koser seg.

 

Min mening er at disse stolene er flotte til hvert sitt bruk. Babybjørnen er talentløs når det kommer til å gi mat i, blir jo bare gris siden den vipper hele tiden. Men Babydan er for kjedelig for småen å sitte i når jeg fx lager mat.

 

Så babydan til mat og babybjørn til lek;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...