Gå til innhold

Var sikker på jeg hadde urinveisinfeksjon, men neida :p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leverte urinprøve på legekontoret idag, og den var helt fin! Var så sikker på at jeg hadde UVI ettersom jeg tisser OFTE, og har litt småvondt nederst i magen.. Er det bare livmoren som strekker seg da? Trodde ikke det var vanlig med smerter nå, når jeg er i uke 18? Noen fler som har strekkesmerter nederst i magen?

For da må det bare være det da, og livmoren som presser på blæra, som forårsaker hyppig vannlating?

Dette ble veldig rotete ser jeg...Men dere skjønner hva jeg mener;)

Tenker på kynnere og premature rier med en gang..

Klem fra en hypokondor-førstegangs;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grunnen til at du må tisse ofte er kanskje fordi du bærer barnet langt nede i bekkenet. Da har man tissetrang igjennom hele svangerskapet.. Jeg går på do VELDIG ofte, hadde mistanke om UVI, men urinprøven var helt fin den :) Jordmor sa at grunnen til at jeg måtte så mye på do var pga. barnet ligger godt ned i bekkenet.

Skrevet

Okay;) Bra flere har det likt da.. hehe.. Jeg er altfor flink til å bekymre meg...

HI

Skrevet

Jeg leverte også en helt fin urinprøve til legevakta. Men den legen sa at det er mange gravide det ikke slår ut på når de har UVI. Så jeg fikk piller jeg. Svir ikke lenger. Men har strekksmerter nederst i magen fortsatt. Men det er vel bare helt normalt siden magen skal vokse. Er 19+3.

Trodde heller ikke det gikk an å har UVI hvis det ikke viste på urinprøven, men mye kan tyde på det

Skrevet

Okay.. Hun legesekretæren skulle sende den inn til dyrkning, sånn for sikkerhets skyld, så da får jeg vel greie på det om det skulle være noe alikevel evt:)

HI

Skrevet

Det får du sikkert vite da :) Jeg ble bare så overraska da han ville behandle meg pga symtomene, og det kan tyde på at jeg hadde UVI selv om testen ikke viste det. Lykke til med å finne det ut, ubehagelig å ikke vite :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...