labine Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 Vi skal ha middagsgjester i morgen, og skal ha biff stroganoff til middag...men jeg klarer bare ikke å finne på noe til dessert!!! Har dere noen forslag?
klumpen og gullet Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Hva med å bake en pai med blåbær foreksempel, og servere med creme fraiche tilsatt litt melis og en vaniljestang? Eller en frisk fruktsalat med masse deilig eksotisk frukt? Ellers er det jo sesong for lun kanelduftende eplekake med is.. Sitronfromasj er en lett og frisk dessert som de fleste liker, og da kan man kjøpe ferdig pakke fra Toro man bare blander med melk. Kjempeenkelt!!! Oj, nå fikk jeg lyst på masse dessert selv...
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 -eplekake med is/krem -sjokolademouse med vaniljesaus -creme brule -iskake -fruktsalat med sjokoladebiter og eventuelt vaniljesaus =)
labine Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. oktober 2007 Tusen takk for forslag begge to! Det blir nok eplekake med is, sønnen min hadde egentlig lyst på is med sjokoladesaus på - så da kan jo de som vil ta det også og sette fram litt oppdelte bananer, peanøtter og nonstop til isen også. Siden det blir 4 barn er det jo greit å lage noe de liker også
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 Her i huset, når vi skal lage no ekstra godt til dessert, så lager vi varm sjokoladefondant (muffins med flytende sjokoladekjerne) med et par kuler krokan/fløteis ved siden av. Supergodt (særlig om man er sjokoladeelsker) og enkelt og raskt å lage
labine Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. oktober 2007 Nam hørtes godt ut - har du oppskrift? Kanskje jeg skal lage det i tillegg til eplekake (har epler jeg må få brukt opp...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå