Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 Noen som vet åssen det går med hun?
Mamsen86 Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Oj, lette bare litt bakover i innlegg.. Artig! Nei, jeg er ikke her så mye mer fordi det er noe galt med "din egen side" her. Jeg får ikke byttet nick, så jeg er litt furt.. Jeg er for det første ikke 20 år lengre, og ei heller er jeg småforelska mer! ;D Men.. Alt er iallefall kjempe bra her. Snuppa har blitt et år, løper rundt som en strikkball her. I dag var hun på vei inn i oppvaskmaskinen sammen med fetteren sin.. Så det er mye å henge fingra i! ;D Ja.. Vi bare koser oss, morsomt å se hvor mye mer selvstendig snuppa blir for hver dag som går nå! Hyggelig at du tenkte på meg da!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Det var koselig å høre at alt var bra med dere. Har småforelskelsen gått over til true love eller? Hvordan går det med Emilia og pappan hennes?
Mamsen86 Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Hehe, nei true love er vel å ta i litt.. Har ikke noe stress med å finne den store kjærligheten egentlig! Snuppa & pappaen hennes.. It' no nytt på den fronten. Like it always have been!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå