Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 får hilse på lillebroooorrr..Vel hehe forhåpentligvis =)
Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 86 dager her :-) Håper tiden går fort frem mot jul...
Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 Synes du det har gått fortere denne gangen? Det synes jeg..Tiden har gått kjempefort
Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 Ja, brått er det bare litt over 10 uker igjen. Jeg har tenkt så lite på det denne gangen. sist var det å lese alt jeg kom over fra uke til uke - og informere sambo behørlig. Nå aner jeg ikke hvor langt han er i utviklingen med hørsel, indre organer etc. Jeg kjenner liv hver dag, og håper alt er bra. Det er det jeg har tid til...
Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 se på www.babyverden.no, der står det endel info om babyen uke for uke=) gleder storebror seg da?
Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #7 Skrevet 19. oktober 2007 Oj, 9 dager .... hadde hatt litt panikk da tror jeg. Men spennende og. Storebror gleder seg veldig, og koser og snakker med magen hver dag. Han har allerede lånt bort hele bamsekolleksjonen sin + masse andre leker til lillebror, hehe. Vet ikke om det blir så rosenrødt når denne lillebroren materialiserer seg da men...
Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #8 Skrevet 19. oktober 2007 oiiiiii 9 dager bare? hehe lucky you...så morro da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå