zadine Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg er 10+2, og sitter på jobb i nordsjøen. Sliter med enorm tretthet. Jeg jobber 12 timer til dagen, og det er stillesittende arbeid. Så jeg skulle så gjerne trent for å holde meg litt i form. Men trett er jeg, og sulten, og jeg har heller lyst til å spise middag, og så se litt på Idol før jeg legger meg tidlig. Men jeg vet at jeg får dårlig samvittighet hvis jeg ikke trener. Hvis jeg skal trene så er det spinning kl.1915. med en påfølgende salat etter trening. Hvis jeg ikke trener så blir det middag kl.1900, en dusj, og så litt Idol. Er jo redd for å gå for mye opp i vekt, spes med den vanvittige matlysta jeg har for tia. er konstant sulten. Jeg skulle jo absolutt trent spinning, fordi jeg skal fungere som spinninginstruktør på dette skiftet fremover. Men jeg har ikke energi.... Dilemma, hva ville dere gjort?
zadine Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2007 Nå har jeg bestemt meg. jeg skal heller begynne å gå på tredemølla, en halv time hver dag i lunsjen. Jeg tror det er et godt kompromiss. Så får noen andre overta spinning instruktør rollen. Jeg får alikevel snart ikke lov til å reise ut hit (når jeg passerer 26 uker.) Og da må noen andre overta. (vi er 3 stk i utgangspunktet) Og i neste uke skal jeg fortelle det til sjefen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå