xxxo Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 vi skal på juleshopping i morgen og jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe!! vet, litt tidlig. men. ja, gidder ikke å skrivealle grunnene, samma det. poenget er at jeg må kjøpe julegave til min kjære i morgen, hvis ikke blir det dårlig gave på han i år. vi har en topp grense på 300 kr i år og jeg er helt blank! iiik..
Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Kjære deg, du trenger da ikke forklare noen hvorfor du velger å kjøpe hulegaver nå..Synes det er kjempesmart jeg *s* Gjort det samme selv, så kan vi sitte å le sammen når alle står i lange køer den 12 desmeber hehe... Tror nok jeg kjøper klær til samboer, eller gavekort
lenej :o) Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 HVERT ÅR kjøper jeg han verktøy. slår alltid ann. et år kjøpte eg en svær kappsag, å måtte gjemme den i kleskapet, den var så svær! måtte skru løs skapdørne da, for å få den inn.. å gjemte den under skjørtet til brudekjolen min kjøp han er sett med skrujern! eller fastnøkler! man får aldri for lite fastnøkler! syns no eg..
lille je Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 Hvis han liker fotballspill har det nettopp kommet ny utgave av Football Manager da... Men den koster 399....
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 abonement på FHM, vi menn eller MANN? Evt jakt og fisk o.l om han heller liker det. playstation spill kanskje, men det koster vel mer enn 300 kr om man da ikke får noe på tilbud.
mayaya Skrevet 19. oktober 2007 #7 Skrevet 19. oktober 2007 lenej; den var god! under brudekjolen ja :-p HI; hva med ei bok? det slår an her i huset! eller klær! eller brettspill? dvd, dataspill, om han liker det.
meg & to små vampyrer Skrevet 19. oktober 2007 #8 Skrevet 19. oktober 2007 Dette slår alltid an hos min mann: bøker, musikk, spill til ps2.
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 19. oktober 2007 #10 Skrevet 19. oktober 2007 Du kan kjøpe noen pene sokker og noen sexy boksere
Mrs. Bouquet Skrevet 19. oktober 2007 #11 Skrevet 19. oktober 2007 Så langt har jeg kjøpt noe i din prisklasse til mannen: - globus i stål 300 kr(på trumf.no) - Simpsons DVD sesong 1, 300 kr (bokkilden.no) - Art of shaving barberingssprodukter 200 kr(strawberrynet.com) - slipemus 400 kr? (på coop butikken her)
Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #12 Skrevet 19. oktober 2007 hadde nok sikkert kjøpt klær, men vi skal liksom ikke kjøpe til hverandre i år tenkte vi. heller kjøpe noe fint til det nye rekkehuset vårt som vi håper å få flyttet inn i til jul!
Mor di! Skrevet 19. oktober 2007 #14 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg har omtrent samme budsjett som deg, og tenkte å kjøpe en verktøykasse til alt verktøyet hans (han har fått masssse nå som vi har pusset opp en del rom) eller en sesong av Sopranos som er yndlingsserien hans... ellers finnes det fine skjorter i den prisklassen om han ønsker ser klær f.eks...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå