Gå til innhold

Blødning...litt intim denne men håper på svar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har onanert litt ofte i det siste, med en vibrator på klitoris. Ikke vært inne i skjeden i det hele tatt...

Igår hadde jeg blødd litt, ikke så mye, men mer enn lite...Dette skjedde utpå dagen, og jeg hadde ikke onanert noe igår før dette. Jeg ble veldig bekymret og ringte føden, men lillegutt sparket masse og det kom ikke mer blod, så jeg behøvde ikke å komme inn til sjekk.

Kan blodet ha kommet av at jeg fikk orgasmer dagen før?? Har ikke hatt samleie den siste uken, og har ikke opplevd å ha blødd etter samleie før heller..

Er 27 uker på vei.

TAKKER FOR SVAR!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt usikker egentlig.. tror egentlig ikkje du får blødninger av en orgasme..

men d kan være en sprengt blodåre eller noe i kjeden. Dette kan jo skje i forbindelse med samleie i svangerskapet og er helt normalt..

eg hadde en del blødninger i forrige svangerskap, som var helt ufarlige. de kom av sprengte blodkar pga livmoren vokste og strekte seg så fort.

blødningene kom utenfra og var dermed ikkje farlige.

Disse kunne komme både etter samleie og selv om eg ikkje hadde hatt samleie på mange dager.

Legene anbefaler å holde seg unna samleie 1uke etterblødning pga infeksjonsfare, bare et lite tips!

Skrevet

Trenger ikke å komme av orgasmen i det hele tatt. Jeg begynte plutselig å blø for 4 uker siden (blør fortsatt :(......) men det var pga lettblødlig livmorhals, og pga at livmoren vokser så fort. Ikke noen fare for babyen - har vært på ul 2 ganger, og h*n har det helt fint. Er nå i uke 18.

Dersom du beg å blø mye, og/el at du får smerter, må du kontakte føden igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...