Gå til innhold

Jiippiiiii!!! og huff!!!! =) =/

Thea født feb09. Termin mai11

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag sluttet jeg på p-pilla og folat/+ alle andre vitaminer har jeg allerede tatt en stund. Vi skal ikke begynne helt ennå, men i november --- desember tenker jeg. Gruer meg litt mer nå hehe:)

Først var det bare det å gå og glede seg og nesten ikke klare og vente, men nå som det nærmer seg kommer den lille knipen i magen:)

Jeg er helt sikker(eller så sikker man hverfall kan være:) på at samboeren er den rette (vi skal gifte oss i 09, hihi), men er det noen av dere som har fått en sånn liten tanke/tvil i dere når det nærmer seg. Som liksom sier: <

Noen sier at det er værre å gifte seg enn og få barn, men jeg syntes ikke det. Når man gifter seg så kan man i værste fall skille seg,selge huset og dele det man har av eiendeler. Men når man får barn har man plutselig en ting som ikke kan deles og som faktisk blir psykisk påvirket av at man reiser fra hverandre. Da er ansvaret med en gang MYE større.

Jeg har hele livet prøvd og gjøre ting mest mulig riktig i mitt syn, det er vell derfor disse tankene plutselig har begynt og svirre opp i toppen, jeg har jo liksom ingen kontroll på at dette alltid vil være så perfekt som det er nå.

Jeg tror disse tankene og frustrasjonen mest er det fordi det hele nærmer seg veldig nå, men jeg vil gjærne høre om andres tanker og eventuelle frustrasjoner, kanskje de kan hjelpe til å roe meg litt ned:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det på samme måte. Slutta på pillen for nesten to uker siden. Synes det hele er litt småabsurd. Gleder meg på mange måter, men gruer meg også. Hele livet blir jo forandret. Kan ikke gå på butikken en gang uten å ta henyn. Men jeg tror ikke jeg blir mer klar. Gleder meg litt mer for hver dag nå.

Men roen finner jeg ikke helt. Har sånne rare tanker hele tiden.

Skrevet

Noe som høres kjent ut her..i hvert fall den lille spiren av tvil som plutselig kommer når øyeblikket med kasting av piller faktisk er der...jeg var lenge 100% klar, men da han kom på banen, nølte plutselig jeg og trengte tid på å venne meg til tanken på nytt...rare greier.. =) Men gifting er i hvert fall koselige greier! Bare å glede seg! Jeg trodde det skulle være litt skummelt og ufritt å være gift, men det er bare utrolig koselig!!

Skrevet

jeg også....jeg har mast og mast i over et år nå og nå er sambo klar....men nå er plutselig ikke jeg det....uff...stakkar samboer...han er litt forvirret nå:(

vi skulle vente til november-desember vi også og jeg fikk litt klump i magen bare av det men gledet meg, men nå tyder det på at vi kan starte nå!!!hjelp...hadde ikke helv forventet dette!!!

uff er litt forvirret jeg nå.....jeg må venne meg til tanken altså.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...