Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 helt spesielt syns jeg da.... satt her,hadde eldste innom en tur. så fikk jeg vite at jeg denne gangen blir mormor til ei lita jente =)))) jeg har til nå ikke gledd meg noe særlig.ikke vært anna enn redd.ikke vist hvordan jeg skal gjøre det.for jeg savner jo lille rakkern vår så innmari.. men,da jeg fikk vite det.da sa det "pang" inni meg.jeg jubla !!! jeg ble sååå glad.hehe akkurat som noe lot meg få den samme følelsen som da lille engelen vår meldte ankomst. tenk,jeg skal bli mormor til en av hver ;o) jeg vet det er tidlig ennå,men jeg har kjøpt garn...rosa garn...=) har tro på at dette går bra.må det. å hun runder jo snart uke 30... hjelpes,tia har gått fort. så lille klompen skal bli onkel til ei lita prinsesse han =) jeg føler endelig glede igjen.er godt å kjenne det. tjo hei,og god helg alle sammen =) klem
Plutseliten :) Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Så gøy!! Tenk du skal bli mormor til en liten prinsessebaby Godt å høre at du kjenner glede og forventning nå,og ikke bare sorg,savn og redsel. Klirr i vei med strikkepinner og rosa små plagg....10 uker går fort!! Dette var dagens gladmelding Klemmer fra meg
dritgrei hei hei! Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 Ja, det er helt spesiellt! og tenk den lille babyen, den blir jo seg selv - for det er jo ei lita jente. Hun slipper å bli målt og sammenliknet, hun kan leve og være glad for at hun er søstra til en liten englevenn, og at hun er "mormor si lillepie". Ja dette var virkelig dagens glede! Tenk så koselig å strikke bittesmå rosa og lilla og grønne ting :-)
phantomet Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 Å så herlig...og tårene flommer! F or deg som kjente gleden så sterkt igjen, for den lille prinsessen som snart får møte familien sin og for datteren din som igjen får oppleve verdens største under, og som snart får holde sin egen lille baby i armene, og minnes storebror. For at hun igjen kan kjenne lykke følelse og hviske fine hemmelige ord i øret på jenta om hvor flott han var.... han som banet vei for de største følelsene og den sterkeste kjærligheten hun noen gang vil oppleve!!! De aller varmeste tankene går til dere, denne gangen med jubel! Klem klem
solkrem Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 Helt fantastisk!! For en glede dere må føle! Jeg slenger meg på phantomet - det var flott skrevet!!!
Natteravnen* Skrevet 19. oktober 2007 #6 Skrevet 19. oktober 2007 Heisann! Det var godt å lese dette innlegget fra deg, flott å lese at du virkelig kjenner glede over dette, er so gla for deg idag! ha ei flott helg ellers og kos deg ! klem fra vest c",)
Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #7 Skrevet 19. oktober 2007 Så kjekt med ei rosa tulle. Så godt at du kjenner på gleden. Gleder meg med deg:) ha en strålende helg
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #8 Skrevet 20. oktober 2007 Fantastisk ! Gratulerer så mye, nå blir det rosa, kjole og hårspenner;-)
Maud Skrevet 20. oktober 2007 #9 Skrevet 20. oktober 2007 Så fint! Nå ble jeg glad på dine vegne og ble glad selv også! Her har du gått og vært avventende og lurt på om du kan tillate deg å la et annet barn ta lilleguttens plass. Og så kommer det altså en liten jente. En som kommer i tillegg og ikke i stedet for. Gratulerer til deg og til henne som skal bli mamma igjen :-D
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. oktober 2007 #10 Skrevet 21. oktober 2007 Så deilig at du endelig klarer å kjenne på de gode krible følelsene over det underet som skal komme:-) Så klart du er redd, det er helt naturlig og en beskyttelse du trenger å gi deg selv. Men du skal se at det kommer til å gå riktig så godt med prinsessen og at dere neste jul kan glede dere over en liten rosa i fine kjolen sin og samtidig tenne et lys for lille engelen som var innom og satte sine dype spor i hjertene deres:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. oktober 2007 #11 Skrevet 21. oktober 2007 Mmmm.......skjønner at det bobler i deg:-)) Og det er jo en stor gave du har fått som kan få lov å fortelle henne om den skjønne storebroren:-)
Trollmora Skrevet 22. oktober 2007 #12 Skrevet 22. oktober 2007 Grattis nok en gang, jeg har jo sagt det før at dette nok blir ei lite jente ) Nå kan du bare sette i gang med strikkepinner og rosa garn så blir nok den lille pia fin! Godt å endelig få glede seg skikkelig og legge bort masken for eldstedatteren kan jeg tenke meg. Selv om angsten for det nye livet kommer til å være der en god stund, så er det fint å vite at det er ett nytt vidunder som kommer og ikke en erstatning for den lille engelen. Det blir nok lettere for alle. Håpa du har kost deg masse med rosa garn, godterier og en borrelåsbaby i helgen!
Reveenka Skrevet 22. oktober 2007 #13 Skrevet 22. oktober 2007 Så godt at det endelig løsner! c",) Og så fint det blir med ei lita jente, da!
Travelmor Skrevet 22. oktober 2007 #14 Skrevet 22. oktober 2007 Så koselig og fint det er at du kan kjenne på gleden over datterdattera som er på vei! Vi her inne gleder oss med dere og venter spent! Ti uker er ikke lenge.... Tiden flyr jo:-) Tror du må skynde deg å strikke event. hekle, så det er klart til prinsessa kommer. Klem og håper du har hatt en fin helg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå