Gå til innhold

Er dette en fin gave ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til en gutt på 11 mnd ? Tenker på julegave.

http://www.alveslottet.no/

Se under jul, og det øverste produktet som er en julekrybbe i tre. Han er jo for liten til å leke med den nå, men det kan jo være koselig å ha den på rommet sitt hvert år ?

Så de hadde fått tilsvaende fra fischer price i Little people serien, men den var ikke så fin. Treleker har mer varig verdi enn plast, synes jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempefin! Er det til din gutt og du har planer om å lage adventskalender så må jo dette være ypperlig. Vurderer å kjøpe den selv jeg til nettopp adventskalender. Takk for tips! :o)

Skrevet

Det er til nevøen min, men å ha den i advents kalender var jo lurt da. Satser på at de har den til neste år også - da har jeg en gutt på 11 mnd :-)

Skrevet

Den var fin. God ide! Det er sånne leker som er hyggelig å gi videre til egne barn.

Skrevet

Da er den bestilt :-) En julegave mindre.

Plukket selvfølgelig med noen adventsgave ting til jr + det lille piratskipet i gave til kompisen i bhg som snart har bursdag.

Skrevet

Hvis du er kristen så er det en kjempefin julegave. Er man ikke det syns jeg det blir litt sært å ha en julekrybbe ;)

Skrevet

Jeg er ikke det - men familien til gutten som skal få den er det.

Ikke sånn overkristne, men på det nivået der barnebilbel og julekrybbe er naturlig...

Skrevet

Den var kjempefin! Sånn fikk jeg lyst til å ønske oss til vår gutt, men han er litt liten enda, bare 7 mnd til jul. :)

Skrevet

Ah, trodde det var til din egen gutt jeg. Men om familien er sånn litt over snittet religiøse så er det jo en kjempefin gave. Fint med noe i tre, noe som er litt varig...istedet for alt som fins i plast.

Skrevet

Det er julegave til nevøen min - og de liker sånne ting - det vet jeg.

Er veldig fan av treprodukter, så jeg tror dette blir bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...