Gå til innhold

Da er jeg ensom og forlatt.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo og jr har reist på hytten, og kommer ikke hjem før søndag kveld. Og her er jeg alene hjemme hele helgen. Det blir litt godt også, selv om huset er fryktelig tomt uten en vilter tre åring løpende rundt...

 

Jeg får ihvertfall nyte det å sove lenge i morgen (tipper jeg våkner kl seks)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du ikke har planer om å gå ut på by'n eller noe sånt, så leie masse filmer og kjøpe masse snacks og kose deg. Det skal jeg i helgen :D

Skrevet

Hehehe...tipper du våkner halv 6! ;o)

 

Kos deg masse da, bare det å få litt fred å ro om morningen høres ut som luksus. Kan jo ligge i senga å lese bok f.eks. Deilig!! :o)

Skrevet

Hørtes faktisk deilig ut!! Er alene med 3 stk jeg. Gubben er på guttetur på hytten...

Skrevet

Bytur blir det ikke i kveld ihvertfall, er gravid og trøtt om dagen. Men kanskje en kinotur og pizza med ei venninne i morgen kveld. Uansett blir det god mat, godteri, pc og symaskin i stua :-) Skal sy vognteppe eller adventskalender, tenker jeg. Kosehobby det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...