Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 Sambo og jr har reist på hytten, og kommer ikke hjem før søndag kveld. Og her er jeg alene hjemme hele helgen. Det blir litt godt også, selv om huset er fryktelig tomt uten en vilter tre åring løpende rundt... Jeg får ihvertfall nyte det å sove lenge i morgen (tipper jeg våkner kl seks)
Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Om du ikke har planer om å gå ut på by'n eller noe sånt, så leie masse filmer og kjøpe masse snacks og kose deg. Det skal jeg i helgen
Mille** Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 Hehehe...tipper du våkner halv 6! ;o) Kos deg masse da, bare det å få litt fred å ro om morningen høres ut som luksus. Kan jo ligge i senga å lese bok f.eks. Deilig!! )
tullerusk Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 Hørtes faktisk deilig ut!! Er alene med 3 stk jeg. Gubben er på guttetur på hytten...
Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 Bytur blir det ikke i kveld ihvertfall, er gravid og trøtt om dagen. Men kanskje en kinotur og pizza med ei venninne i morgen kveld. Uansett blir det god mat, godteri, pc og symaskin i stua :-) Skal sy vognteppe eller adventskalender, tenker jeg. Kosehobby det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå