Gå til innhold

til dere som henger ut folk med nick.

Anbefalte innlegg

Skrevet

det står faktisk at dette ikke er tilatt,,, jeg forstår at man ikke alltid er enig med andre.. og enkelte er mer kvass en andre. men likevell....

har sendt meld. til moderator om dette, jeg jeg mener ikke dette holder mål.

velger og være anonym for og ikke bli hengt ut selv, da jeg vet hvordan enkelte er her inne.

dette er ikke den som har blitt hengt ut i 2 innlegg nå nylig!

trine

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm hva med innlegget som ei la ut om meg her da??? med nick og hvor jeg bor hen... trodde iallefall det ikke var lov!! men tråden er slettet, noe jeg syntes took altfor lang tid, så skal ikke dra det opp igjen, men syntes faktisk det skulle vært "straff" for sånt.. hehe :P

Skrevet

ja.. det hadde jeg faktisk glemt... =( sorry.. men du forstår hva jeg mener.. jeg mener at slike ting holder ikke mål.. her er vi alle voksene mennesker... og jeg mener at slike innlegg skal bli slettet.. håper på moderator fjerner de.

trine

Skrevet

Når tråden ble slettet så er det vel strengt tatt ikke noe problem, er det?

Skrevet

nei det sant det jeab... men gjorde vel ikke noe at jeg sa det vel?

Skrevet

Nei, og det har jeg vel heller ikke påstått. Jeg lurte bare på hvorfor du måtte ta opp dette som om det var et problem for deg, når problemet er løst for lenge siden.

Skrevet

Fordi det sannsynligvis var et problem for henne da det LÅ her...:P

Skrevet

for det første er det ikke mer enn noen dager siden, og for det andre syntes kanskje ikke du kan fortelle folk hva man kan skrive og ikke.... det blir feil!!!

Skrevet

Jeg har ikke fortalt deg noe om hva du kan og ikke kan skrive. Jeg stilte deg bare et enkelt spørsmål, noe jeg aldri skulle ha gjort, da dette helt tydelig skapte problemer for deg. Jeg får visst bare ønske deg en fin kveld videre, tror jeg.

Skrevet

Jepp. Men det var bra hun ikke skrev mer om det, siden hun så definitivt ikke ville ta det opp igjen.

Skrevet

hehe skal litt mer til å lage problemer for meg da jeab :)

ha en fin kveld :)

Skrevet

Kom deg ned av korset! Vi trenger treverket til noe annet.

Skrevet

hmmm den har vi hørt før.. hehe

hvem var den til ??? hehe

Skrevet

Den var til Frk. V. Jeg skrev det samme til henne da hun klagde sin nød angående dette inne på 1. trimester også.

Kanskje hun som adresserte innlegget til henne gjorde slik at det det ikke skulle være noen tvil om hvem hun skrev det til. De hadde jo allerede avtalt å ta diskusjonen videre her inne likevel.

La det ligge nå! Du virker bare bitter!

Skrevet

hehe hvem virker bitter??? bare ler av dette og dere jeg :)

hehe

Skrevet

Det var jo du som tok opp hele greia igjen, med en snurt tone om hvor fæl den tråden var, på tross av at saken er avsluttet. Så siden du spør; det er du som virker bitter.

Skrevet

hehe flott å vite at du VET det da :)

syntes det er flott med en slik altvitende kvinne som deg jeab.. hva skulle vi gjort uten deg og alle dine fantastiske kunnskaper..

er ikke bitter, og hvis du mener jeg er det, så flott for deg at du vet noe jeg ikke vet.. hehe :)

Skrevet

Kjære vene, du spurte jo: "Hvem virker bitter?". Det svarte jeg på. Jeg har da ikke sagt at jeg vet noe som helst.

Skrevet

hehe greit greit...

ha en fin kveld :)

Skrevet

..og dermed vant jeab nok en diskusjon..hi hi..

Skrevet

Whatever pleases you, NN 21:52! *knegg*

Skrevet

blir ikke noe bedre likt av å skrive "hehe" i slutten eller begynnelsen av innleggene..

Noen er bare helt "loco"- og fjerner selv enhver tvil...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...