Gå til innhold

Kan dere slå meg ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

.....og min vektrekord.....? ARGHHHHH!!!!!

Jeg er 16 uker på vei, og har gått opp 5,5 kilo........... Hvor skal dette ende??!!

Og det verste er at jeg har holdt meg borte fra både snop og usunn mat! - Men kanskje det har noe å si at jeg har sittet på rumpa i tre måneder.......? Hihi......:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm..

jeg har sittet på rumpa i 4mnd.. er 23+6 i dag og gått ned 1 kg... slå den:O vil legge på meg.. men det funker ikke uansett hvor mye snop og usunn mat jeg spiser. snufs!

Skrevet

Å fy så urettferdig!!!! Jeg er allerede ferdig polstret til barseltiden, og du har gått ned........... Hva er hemmeligheten din ??!

Fra nå av er det mosjon hver dag!!! Eller kanskje ikke.......:-) Mosjon er rett og slett ganske ubehagelig med bekkenløsning. Blæhhh.

Skrevet

Jeg slår deg glatt.... 3 kilo første par tre ukene, 6 kilo til første kontroll i uke 15, åtte kilo til kontroll i uke 19, og nå: 22 fullgåtte i dag og + 10 kilo!!!! Jeg er slank til vanlig, men merker jeg har blitt litt bredere over bakenden, ja... Og stor kul på magen... Men: Jeg trener stort sett hver dag, om enn noe mindre intensivt enn før, og spiser sunt, og ikke spesielt mye mer enn før, så da tenker jeg at de kiloene skal jeg ha, og de går av etter fødsel!! Viktigste er at lille Tobias i magen får det han trenger!!!

Skrevet

Du slo meg, ja:-)))

Jeg er også slank til vanlig, og takler kiloene dårlig:-) Men forrige svangerskap gikk jeg op totalt 14 kilo, og alt var borte etter 6 mnd.

Får håpe det går like greit denne gangen!!

Men du har rett; bare babyen får det den trenger og har det bra, skal jeg være fornøyd - bare det ikke tar helt av!

Skrevet

hehe.. jeg har desverre ikke noen hemmelighet ang det..

jeg spiser masse og gjerne usunt til tider:)

jikk ned 30 kg før graviditeten.. det ville liksom ikke stoppe.

har altid vært overvektig, men nå er jeg laaaangt fra overvektig. er litt stolt, men vil gå opp i vekt nå som jeg er gravid.

men håper det kommer etter hvert. misunner deg litt jeg!

Skrevet

Du har all grunn til å være stolt over det vekttapet !! Gratulerer:-))

(men du skal ikke misunne meg!!! Så lenge man ikke er veldig mager, MÅ man vel ikke gå noe særlig opp i vekt, eller....? Har hørt at babyen tar det den trenger:-))

Skrevet

takk takk:)

jo, jeg håper at lille tulla tar det hun trenger:) har nesten ikke noe gravidmage, men ligger på 24 i sf-målene, så vet at det vokser der inne.. hehe

Skrevet

Jeg la på meg 4 kg de 10 første ukene, og syntes DET var voldsomt.. =)

Var vel litt tynn i utgangspunktet, men følte meg vel med meg selv.

Men kroppen hadde tydeligvis litt lite å ta av, for jeg var konstant sulten!! Proppet i meg det jeg kunne få tak i, bare for å være like sulten igjen 30.min senere!! Er nå 17 uker, og ting har roet seg, spiser mer "normalt"nå =) Har vel lagt på meg rundt 5 kg til sammen nå, og det vises temmelig godt! Er mye rundere enn vanlig, måtte tidlig invistere i nye bukser...

Skrevet

Kan ikke slå deg men kan dele plassen din:) er 18 uker og nærmer jeg 6 kg. Spiser ikke mer enn vanlig men sitter mer på rompa så det er nok problemet mitt:)

Skrevet

Tja, slår deg glatt. Lagt på meg 3,5 kg og er ikke 8 fullgåtte uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...