Gå til innhold

Har jeg kjøpt for lite klær?

Anbefalte innlegg

Klær jeg har nå:

Str. 50: 3 stk sparkebukser

5 stk body (inkl.1 ull)

2 stk sokkepar

2 stk strømpebukser

1 stk fleecedress

1 stk liten lue, 2 stk litt større

Str. 56: 1 stk Sparkebukse

1 stk 2-delt sett

3 stk pysj

Str. 60/62: 1 stk. body

1 stk frotte/fleecedress

1 stk sokke par

Tenker at jeg kommer til å få mye, men kanskje jeg trenger mer i ull? har bare en body i ull........hm..hva tror dere som har peil?

Fortsetter under...

tror du har nok jeg. kanskje du skulle ha kjøpr en sann kjøredress/vindtett,greit å ha når babyen skal inn og ut av bil i kulda...

og så vindtett lue,kanskje votter.

jeg har kjøpt:

str 50: 1 sparkebukse

2 strømpebukser

2 bodyer

str 56: 1 sparkebukse

3 stk 2 delt sett (bukse,genser)

2 pysj

2 fleecedress

1 vindtett dress

4 sokkepar

str 62: 2 fleecedresser

2 bodyer

1 stk 2 delt sett

i tillegg lue i ull som går nedover halsen,votter,strikkesett(jakke,bukse,lue,sokker)

tror ikke det er vits i å kjøpe så mye i str 60 nå,får sikkert mye av det i gave. Ungen til søstra mi var 48 cm,3320g å han kunne fint bruke str 56 vist man brettet de litt så derfor gidder jeg ikke å kjøpe så mye i den minste str...

Slenger meg på jeg=)

Jeg har kjøpt ganske lite i str. 50 og får heller kjøpe etter behov.

Jeg var en tur på Kappahl her en dag og kjøpte 6 bodyer i str 50/56 som er en mellomstr som de opererer med.

ellers har jeg endel strømpebukser og sokker og diverse i newbornstørrelse... Satser som sagt på å kjøpe litt mer i 56 i "vanlige" klær etter som jeg vil tro de blir mer brukt med tiden. Har jo ingen garanti for at min lille gutt passer str. 50 så=)

Syns du har kjøpt mye, jeg. Vi har en gutt fra før, men får jente denne gangen og kommer nok ikke til å bruke lyseblå sparkebukse på jentebaby. Tok nettopp fram boksen med str 50/56 for å kikke etter kjønnsnøytrale klær og oppdaga at vi faktisk ikke hadde noe i str 50, utenom noen få bodyer/strømpebukser. Det var ikke et savn heller. Gutten vår var 4080 og 51 cm. Viss du får en stor baby, så er en del av 50-klærne for små...størrelsene varierer enormt mye. KappAhl sine babyklær er f.eks en størrelse større enn andre kjedebutikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...