Gå til innhold

Har jeg kjøpt for lite klær?


1 Gulljente + gull i magen <3

Anbefalte innlegg

Klær jeg har nå:

 

Str. 50: 3 stk sparkebukser

5 stk body (inkl.1 ull)

2 stk sokkepar

2 stk strømpebukser

1 stk fleecedress

1 stk liten lue, 2 stk litt større

 

Str. 56: 1 stk Sparkebukse

1 stk 2-delt sett

3 stk pysj

 

Str. 60/62: 1 stk. body

1 stk frotte/fleecedress

1 stk sokke par

 

Tenker at jeg kommer til å få mye, men kanskje jeg trenger mer i ull? har bare en body i ull........hm..hva tror dere som har peil?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tror du har nok jeg. kanskje du skulle ha kjøpr en sann kjøredress/vindtett,greit å ha når babyen skal inn og ut av bil i kulda...

og så vindtett lue,kanskje votter.

 

jeg har kjøpt:

str 50: 1 sparkebukse

2 strømpebukser

2 bodyer

 

str 56: 1 sparkebukse

3 stk 2 delt sett (bukse,genser)

2 pysj

2 fleecedress

1 vindtett dress

4 sokkepar

 

str 62: 2 fleecedresser

2 bodyer

1 stk 2 delt sett

 

i tillegg lue i ull som går nedover halsen,votter,strikkesett(jakke,bukse,lue,sokker)

 

tror ikke det er vits i å kjøpe så mye i str 60 nå,får sikkert mye av det i gave. Ungen til søstra mi var 48 cm,3320g å han kunne fint bruke str 56 vist man brettet de litt så derfor gidder jeg ikke å kjøpe så mye i den minste str...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på jeg=)

Jeg har kjøpt ganske lite i str. 50 og får heller kjøpe etter behov.

Jeg var en tur på Kappahl her en dag og kjøpte 6 bodyer i str 50/56 som er en mellomstr som de opererer med.

ellers har jeg endel strømpebukser og sokker og diverse i newbornstørrelse... Satser som sagt på å kjøpe litt mer i 56 i "vanlige" klær etter som jeg vil tro de blir mer brukt med tiden. Har jo ingen garanti for at min lille gutt passer str. 50 så=)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du har kjøpt mye, jeg. Vi har en gutt fra før, men får jente denne gangen og kommer nok ikke til å bruke lyseblå sparkebukse på jentebaby. Tok nettopp fram boksen med str 50/56 for å kikke etter kjønnsnøytrale klær og oppdaga at vi faktisk ikke hadde noe i str 50, utenom noen få bodyer/strømpebukser. Det var ikke et savn heller. Gutten vår var 4080 og 51 cm. Viss du får en stor baby, så er en del av 50-klærne for små...størrelsene varierer enormt mye. KappAhl sine babyklær er f.eks en størrelse større enn andre kjedebutikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...