T**** mamma:) Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 Har gått rundt med en merkelig smerte i underlivet i hele dag. Akkurat som om jeg har falt på sykkelstanga eller noe. Hva kan dette være tro?
enitsirko Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Hei. Hadde det likt deg noen dager... Vondt nederst i lysken. Jordmor sa det var livmora som vokser og dermed strekkes båndene som går ned i lyskeområdet... Mulig det er dette som gjør vondt hos deg også?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 er nok bekkenløsning,ikke godt nei
T**** mamma:) Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. oktober 2007 er akkurat som om selve beinet strekker seg eller noe.. slettes ikke behagelig:/
mammalade4 Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 Hei Eg har og hatt det sånn no i godt over 1 uka om ikkje to. E så redd for at det kan være bekkenløsninga igjen. :-( huff... likte bedre forklaring om at det va livmora...
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #6 Skrevet 19. oktober 2007 Dette høres dessverre ut som meg, og jeg har bekkenløsning
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 20. oktober 2007 #7 Skrevet 20. oktober 2007 Hei, jeg har samme følelse nå og har kjent det før også. Jeg får det hvis jeg løfter litt mye eller har lange dager hvor jeg går mye..Har det idag etter en lang dag i hagen med løvraking igår..Det pleier gi seg når jeg slapper av. Håper på det beste for deg.
Mitzy Skrevet 20. oktober 2007 #8 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg hadde sånn smerter nedentil da jeg jobbet 77% med en mulithandikappet gutt i rullestol. Løfta hele dagen og hadde smerter hele kvelden. Måtte gå og legge meg før ni om kvelden for og sovne fortest mulig. Var hos legen og fikk løfteforbud og gikk ned på og jobbe 50% med andre oppgaver. Smertene ble så godt som borte. Men så ble det noe tull og jeg måtte ha denne gutten i 2 dager og smertene kom igjen. Så virker som jeg får dem av mye tunge løft her også.
mammalade4 Skrevet 20. oktober 2007 #9 Skrevet 20. oktober 2007 Eg går heime så ikke løfter jeg tungt og ikke stresser jeg,men har alikavel ondt i skambenet. Skikkelig verk. :-( E så redd for at eg skal bli plaga med bekkenet i uke 15 allereia. :-(
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 20. oktober 2007 #10 Skrevet 20. oktober 2007 Kan muligens være bekkenløsning Jeg har også vondt der, og har fått dritten :o/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå