Gå til innhold

Maria lykkelig (nicket) :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Var innom facebook og så på¨vakre Julia. Lurer på hvor gammel hun er, og hvor lang hun er og hva hun veier. Grunnen til det er at jeg synes min baby ligner litt på din. Min er ikke så "tykk-baby", men har fine gode bollekinn fordi. Hun spiser lite, synes jeg, og vil liksom sammenligne henne med noen... Mi jente er 3 mnd, og veier 5100 gram og er 58 cm lang. Hun spiser ca 600 ml i døgnet (noe jeg tror er lite, men får ikke i mer).

Føler at alle de andre har så store babyer, som spiser så mye. Så jeg bare lurer. Unnskyld min nysgjerrighet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei;) Så hyggelig at du skrev til meg;) Og tusen takk for komplimentet om julia;)

Ho er nå 4 mnd om noen dager og spiser ikke mer enn ca 600ml i døgnet ho heller.. noen ganger mindre også. Ho veide 5200g og var 59cm da ho var 13 uker. Så de er veldig like i str;);) Det var litt morsomt!! Jeg har også vært redd for at ho spiser for lite.. er ikke mulig å få i henne mer, slik som deg!

Har nå bare innsett at ho er en baby som ikke er storspiser, men tilbyr melk hver 3.time likevel.. huff..hehe. Må jo liksom bare prøve i tilfelle ho vil ha.

jeg lagde et innlegg her inne hvor jeg spurte hvor mye babyen til andre veide ved 3 mnd og gjennomsnittet på de 20 som svarte var rundt 6400g. Så våres små er nok mindre enn gjennomsnittet;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...