mamma til 2 små:=) Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 Blei med samb til oslo pga han skulle opereres der---vi er fra stavanger Da vi etter lang reise var komt frem så spiste jeg først 1 skolebolle uten at han sa noe til det!Så en stund etter spiste jeg en til og da begynte han å le å sa :gud som du gomler i deg! med et smil jaja hehe jeg tenkte ikke mer over det! ja jeg har jo nesten ikke fått tid eller ro til å spise etter at du havnet på sykehuset på lørdag sa jeg. Etterpå tok jeg meg en pastill pga jeg ville ha frisk smak i munnen og da sa han det samme:du gomler! med et smil senere da jeg kom tilbake etter å ha sjekket inn på hotell begynte han å legge ut om at jeg ikke burde drikke så mye brus for han mente det var farlig for både meg og babyen i magen Neida ikke farlig med brus svarte jeg bare. Hvorfor tror du det spørr jeg? jo pga fedme og hva e det nå det heter sier han mens jeg reiser meg for å gå Blei så sinnsykt såra! I dag sier han at han mente pga diabetes noe jeg ikke kan sjønne! Han har jo faktisk sagt mye stygt om vekta mi før så....vet ikke helt om jeg skal tro på han når det gjelder reddselen hans! Føler at han må trykke meg litt ned for å heve seg selv for han har kjempe komplekser av sitt runde ansikt Men harregud! Er det normalt å tenke på sånne ting når en ligger på sykehus klar for operasjon! Han påsto også at jeg hadde blitt med han for reisens skyld...barnefri og hotellopphold Han lo når han sa det men jeg ser ikke det morsomme i det jeg!! Jeg stressa jo kjempe mye for å få hjelp til barnevakt--låne penger og organisere osv Ikke har jeg vert borte fra jenta mi så lenge heller Jeg vet dette er et rart innlegg men greit å få ut tankene mine!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå