Junitulle06 m/ novemberspire Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 Har gått på p-piller siste 10 årene (bortsett fra da vi fikk førstemann, men da satt spiren på første forsøk), derfor har jeg liten erfaring med dette. Er i 3. pp nå, og har ikke merket noe til dette de foregående perioder, men nå har jeg hatt blank utflod i tre dager (noe jeg aldri har!). Er nå på dag 14 i syklusen og tror ikke jeg pleier å ha el før ca dag 17-18. Har begynt med el-tester denne perioden, har ikke fått positivt enda da... Så jeg lurer på hvor tidlig dere pleier å få el-slim og hvor lenge varer det? Håper noen vil svare.... :-)
Babyønske �� Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg har eggløsningsslim i 4-5 dager før eggløsning, og det gir seg i løpet av dagen etter eggløsningen
Junitulle06 m/ novemberspire Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2007 Takk for svar! Da er det sikkert normalt å ha det over flere dager, synes bare det virket så lenge i forhold til hva jeg har lest om saken;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå