Gå til innhold

Nei, nå gir jeg opp posten :o( langt.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søkte på en jobb for litt siden, de ba meg søke faktisk for jeg har jobbet i tilknytning til bedriften før, så de kjenner meg ganske godt.

Jeg søkte, og hørte ikke noe mer.. Plutselig får jeg greie på at de har ansatt noen. Greit nok. Siden jeg har vært mye syk så var jeg jo ikke sikker på om jeg kunne ut i full jobb enda, så jeg stressa ikke så med det.

I dag får jeg brev om at de hadde innkallt meg på jobbintervju, men jeg ikke møtte. Men jeg har jo ikke fått brevet en gang.

Etter 10-12 muntlige klager og 3 brev til posten klarer de fremdelse å røre det til. Vi har slitt med posten i 5 år, siden vi flyttet hit. Postkassen vår er godt merket (posten hadde ikke noe å utsette på merkingen) Ikke er det mange med samme etternavn her heller. Vet om ei som har nesten samme navn som meg, og får hun min post kaster hun den (fordi hun var lei...)

Hvem har ansvar liksom? Det sto at jeg var en av de beste kandidatene til stillingen.. Føler jeg må ringe på mandag og forklare, for dette var jo virkelig ikke meningen.

Har lyst til å reise på posten og "gi dem inn"... men det har vi jo prøvd før både jeg og mannen min. Vi har utgifter pr år på flere hundre kroner pga purregebyr osv.. Men det er jo ikke noe alternativ til posten, så hva gjør man?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...