<3MarsMiraklet<3 Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 hei hei.... Noen av dere som har fått se kjønn på ultralyd når dere har vært 18+4 eller mindre..? skal på ultra lyd til mandagen og er så nysgjerrig på om jeg får vite hva som ligger i magen min
Mininni Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg skal på UL på torsdag, da er jeg 17+6, og håper å finne ut kjønnet da. Vet om mange som har funnet det ut før uke 18, noen faktisk så tidlig som i uke 14 (men det er visstnok ikke så veldig vanlig). Det er nok mer spørsmål om bøtteknotten ligger med bena i kors så du ikke får se noe! Men hvis du drikker litt appelsinjuice eller kaffe eller kanskje spiser litt rett før, så er det visstnok god sjans for at vedkommende ligger og spreller
*Mamma-i-Mars* Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 var på ul i går men er 19uker å fikk vite kjønn =)
Matildesnusk + lille ups Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg skal også på ultralyd på mandag - da er jeg 19 + 1. Håper å få vite kjønn, for gleder meg så sinnsykt til å begynne å fylle skapene med enten lyseblå eller rosa :-D
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 Fikk vite kjønn da jeg var 18+0.. Må du huske at de aller fleste som kommer på ordinær UL er som oftest 1-2 uker kortere på vei enn de tror (eller omvendt...), og da får de jo vite kjønn! Så sjansen for at du får vite kjønn er stor, sålenge h*n ikke vil spre bena da:) hehe.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #6 Skrevet 19. oktober 2007 Var 18+4 og kjønnet var veldig tydelig. Gutt
BlåklokkaVest Skrevet 19. oktober 2007 #7 Skrevet 19. oktober 2007 Var på ul i dag, og fikk ikke vite. Som min forrige baby hadde h*n navlestrengen liggende mellom beina. Når jordmor flyttet på ul opp til overkroppen lå babyen og viste pekefingeren til oss, som om h*n ville si "nå-nå-nå!!!" He-he-he! Vi fikk oss en god latter alle tre :-)
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #8 Skrevet 20. oktober 2007 jeg var på ul når jeg var 14+3, legen sa d egentlig var for tidlig å se, men om han skulle antyde noe måtte d være gutt..syns jeg så d selv også! Men tar ikke d så alvorlig da jeg har hørt at d er en periode hvor kjønnsorganene er ganske like. Skal vel være sikrest etter uke 18 tror jeg, men d kommer selvfølgelig ann på hvordan barnet ligger om man kan se noe, og de har tatt feil opptil flere ganger selv om de har sagt d er nesten 100% sikkert. Så d er vel lurt å ikke ta elt av med handling i evnt rosa eller blått... Selv skal jeg snart på ul igjen og håper å få vite da, hvis jeg gjør d skal jeg ihvertfall handle inn et sett i blått eller rosa;-)
vipsen*en av hver* Skrevet 20. oktober 2007 #9 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg var 18+5 og jeg fikk vite det var en jente
yvve73 Skrevet 20. oktober 2007 #10 Skrevet 20. oktober 2007 Var 18+4, og fikk også vite at det var jente.....
Kammie 3 barnsmor:o) Skrevet 20. oktober 2007 #11 Skrevet 20. oktober 2007 Var nettopp på ul, 19+3. Fikk samme termindato som menstermin.. Vi får en liten gutt )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå