Joolimooli Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 ... Hvor ble det av den tråden vi diskuterte Ypperts tiltrekningskraft i, i går kveld??? Ble den slettet??? Og hvorfor i alle dager ble den det i tilfelde??? Gikk bare ut og tok en røyk, jeg. Og da jeg kom tilbake var den borte???
Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Ja den ble slettet, jeg satt og skrev et innlegg som svar på ditt, men i det jeg skulle poste var tråden borte. Vet ikke hvorfor den plutselig ble upassende.
Cat.68 Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 Jepp satt og skrev et svar tilbake til deg men det ble aldrig registrert,så såg jeg plutselig at inlegget var slettet. Jeg aner ikke hvorfor , men det beviser jo igrunn hele poenget mitt. Ang hans tiltrekkingskraft skrev jeg noe slikt at. Definier tiltrekkingskraft. hvis man skal snakke tiltrekking i kun det ytre vil jeg si at Yppert scorer over middel sånn helt utseendemesig. Men hvis du spør om jeg tiltrekkes av ham i den forstand at jeg får hjertebank eller skulle ønske en dypere og mer intim kontakt med ham så NEI. Jeg er en gift kvinne og finner enda min mann for ekstremt tiltrekkende så jeg trenger ikke å søke noe andre steder en hos ham. Men jeg føler uansett en form for tiltrekking til ham helt mentalt, Vi klikker når deg gjelder humor ol og det ble på en måte bekreftet da jeg møtte ham ,at det jeg trudde han var liksom stemte med bildet i hodet mitt (Jeg har nemmelig aldrig definiert Yppert utifra ordbruken hans her inne siden jeg skjønner ironien i den).Jeg trur Yppert og jeg vil være venner lenge!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå