Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

så nå skal vi, ifølge endel dibbere (og fysioterapauter), ødelegge ungen.

Hun storkoser seg da, de 5 minuttene hun får være der av gangen ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, for all del, hør ikke på folk som vet hva de sier. Har forhørt meg ltt rundt, og det virker som om de som brukte gåstol når de var små, sliter med rygg og hofter i " voksen " alder. Deriblant min søster på 14. Men gjør hva du vil for min del.

Skrevet

Da burde jeg og samtlige på min alder være helt ødelagt i ryggen, for vi satt og gikk i gåstol da vi var små!

Skrevet

"....de som brukte gåstol når de var små, sliter med rygg og hofter i voksen alder"....

Hahaha, stemmer ikke det vettu!!!

Skrevet

Jenta mi storkoser seg de 5 km. vi kjører når hun får leke med hunden i bagasjerommet.

Skrevet

Jeg satt mye i "hoppsa" da jeg var liten, og plages med ei hofte.

Skrevet

Forskjell på mye og med måte......

Skrevet

Det er vel ikke slik at ALLE de som brukte gåstol og slikt som liten plages med hofter og rygg, men det er slik at det er mange FLERE av de som brukte gåstol osv som plages enn de som ikke gjorde det.

Sjangsen for rygg/hofte (og ankler tror jeg)-skader er altså større om man bruker slikt. Men du om det. Du velger selv hva du vil gjøre.

Jeg mener at det er en årsak til at det ikke anbefales, men alt med måte. :-)

Selv gikk jeg med gåstol, og jeg har hatt problemer med hofte og rygg siden første del av svangerskapet. Vet ikke om det blir HELT bra igjen noen sinne. :-(

Skrevet

Best å bare droppe det helt slik jeg ser det. Masse penger spart ;) Kjøp heller ei vogn de kan trille foran seg når de har lært å gå.

Skrevet

Jeg har aldri hatt gåstol, men har mye vondt i rygg og hofter.

Men, såklart med så grundig forskning som ligger til grunn for dine synspunkter, så er det vel bare tilfeldigheter...

Skrevet

litt om gangen skader nok ikke, er nok de som sitter lenge som har men av det...

Skrevet

makalaust! Har ingen av dere hørt om "alt med måte"?

Skrevet

Nei, her inne, nei! Her er det ingenting som heter alt med måte!! Mange udugelige foreldre her, ifølge alle dibberne!

Skrevet

Gutsbestebarn fått jente:

Sammenlignet du det å sitte i gåstol i 5 minutter med å kjøre i bagasjerommet med bikkja i 5 km?????

Skrevet

Ja, det var for å få fram at argumentet med at jenta storkoste seg, ikke er god nok grunn etter min mening.

Skrevet

Babyen min reiser seg etter møblene og går langs de...hun er 8 mnd...kanskje jeg burde fjerne alle møblene sånn at hun ikke reiser seg og går for tidlig :-D

Skrevet

jeg vil absolutt ikke ha dette, barnet lærer når ddet er naturlig modent på det.

Det som jeg ser i dag er at mange bruker det for å slippe sutring med å ikke klare å krype/ gå, enkel barnevakt , med å si at de trives der, får unatulig ganglag av å sitte der. vet mange som plasserer de der for da slipper de sutringen med at de ikke kommer seg frem. barn skal få tøffe dager med å lære motgang i framtida

Skrevet

Og poenget med dette innlegget var?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...